Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسنعلی اصغری روز پنج شنبه در همایش بزرگداشت روز جهانی معلولان اظهار داشت: خدمت به تمامی دانش آموزان به ویژه دانش آموزان استثنایی وظیفه ماست و امیدواریم خداوند توفیق این خدمت گذاری را روز به روز افرایش دهد.

وی با بیان اینکه تلاش شده برای دانش آموزان با نیازهای ویژه که برخی از آنها با معلولیت های ذهنی و جسمی همراه هستند خدمات و اقدامات مقتضی انجام شود، افزود: البته همچنان خودمان را در مقابل معلولان بدهکار می دانیم و از اقدامات انجام نشده که بتواند زمینه بهتری را برای زندگی شما فراهم کند، اظهار شرمندگی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: تمامی مسوولان باید دست به دست همدیگر بدهند و در آماده سازی فضاهایی شهر ها و ادارات برای خدمت رسانی به معلولان اقدامات لازم را انجام دهند.

اصغری اضافه کرد: سیاست آموزش و پروش این است که دانش آموزان استثنایی تا جایی که امکان دارد به سمت مدارس تلفیقی هدایت شوند، چراکه باید در آینده در جامعه زندگی کنند و این بستر باید از همین الان شروع شوند.

وی اظهار داشت: در تامین نیروی انسانی توجه مربوط به مدارس استثنایی به شدت ویژه بوده و در راستای عدالت آموزشی در ابتدا به مسائل این افراد پرداخته می شود.

۲ هزار و ۲۳۸ دانش آموز با نیازهای ویژه در استان قزوین تحصیل می کنند.

برچسب‌ها مدارس استان قزوین قزوین سازمان آموزش و پرورش استثنایی معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان قزوین قزوین مدارس استان قزوین قزوین سازمان آموزش و پرورش استثنایی معلولان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، اما به دلیل درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه وبودجه، زمان آغاز ثبت سفارش به تعویق افتاد.

هم‌اکنون ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان