Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمامی راههای استان به غیر از محور پونل- خلخال بدلیل نبود ایمنی کافی باز است ، افزود: هم اینک راههای استان لغزنده است و رانندگان باید احتیاط لازم را برای تردد در راههای استان داشته باشند.

وی اظهار داشت: رانندگان قبل از حرکت می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت محورهای استان با سامانه ۱۴۱  مرکز مدیریت راهها تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان نیز گفت: بارندگی از ساعت سه بامداد در استان آغاز شده و در حال حاضر در بیشتر محورها باران می بارد.

شبنم هادی نژاد افزود: دیروز در شرایط وزش بادگرم بیشترین دما در استان در املش به ۳۴ درجه سانتیگراد رسید و در رشت حداکثر دما ۳۱ درجه ثبت شد اما  با ورود سامانه  سرد و بارشی به استان دمای رشت صبح امروز با ۱۸ درجه اُفت دمایی به ۱۳ درجه سانتیگراد کاهش یافت.

وی یادآور شد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در زمان وزش باد گرم سرعت باد در منجیل  به صورت موقت و لحظه ای به بیش از ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت رسید و پس از ورود سامانه سرد و بارشی و با تغییر جهت باد و وزش باد سرد بیشترین سرعت باد در مناطق ساحلی رقم خورد که حداکثر سرعت باد در شهرستان رضوانشهر با ۶۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان یادآور شد: بارش باران در بعضی ساعات و برخی نقاط شدید و در ارتفاعات برف ، وزش باد در برخی نقاط شدید یا خیلی شدید و احتمال رعدو برق تا اوایل صبح فردا ادامه دارد و ممکن است مخاطراتی همچون بالاآمدن سطح آب و طغیان رودخانه ها،جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها، رانش و لغزش، احتمال برخورد صاعقه، کاهش دید افقی، لغزندگی جاده ها و اختلال در تردد جاده ای به ویژه نواحی کوهستانی و گردنه های برف‌گیر را به همراه داشته باشد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت سازمان هواشناسی كشور گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت سازمان هواشناسی كشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت سازمان هواشناسی كشور گیلان وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • محور هراز مسدود است
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی