Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از فردا تا ۱۵ آذرماه در شهرکرد برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سی و سومین جشنواره تئاتر استانی استان چهارمحال و بختیاری از فردا دوازدهم آذرماه به مدت سه روز برگزار و در روز پانزدهم آذرماه، آیین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده این جشنواره در شهرکرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استانی، اظهار داشت: به جهت رعایت موارد بهداشتی، جشنواره تئاتر امسال فقط با 50 درصد ظرفیت سالن نمایش و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار می‌شود، ادامه داد: شرایط برای پخش از طریق سامانه‌های مجازی برای علاقه‌مندان این عرصه نیز فراهم می‌شود تا آنان نیز نمایش تئاترهای این جشنواره را بصورت مجازی تماشا کنند.

به گزارش تسنیم، در این جشنواره  14 اثر مورد بازبینی قرار گرفت و از میان این 14 اثر، 6 اثر برای حضور در جشنواره سی و سومین تئاتر استانی از سوی هیات بازبین معرفی شد، نمایش این 6 اثر در دو نوبت صبح و بعدازظهر از روز جمعه به مدت 3 روز می‌باشد.

گفتنی است اردشیر صالحپور، سعید اسدی و احمدرضا رافعی‌بروجنی داوران این جشنواره خواهند بود. از برنامه‌های جنبی این جشنواره نیز می‌توان به برگزاری کارگاه با حضور داوران این جشنواره اشاره کرد.

قابل ذکر است در اولین روز جشنواره، جمعه دوازدهم آذرماه سال 1400، ساعت 18 نمایش "سیاهی یک لشکر" در سالن اصلی تماشاخانه مهر و ساعت 20 نمایش "دستگاه" در سالن شماره 2 تماشاخانه مهر به روی صحنه می‌روند.

در دومین روز جشنواره، شنبه 13 آذرماه 1400، در نوبت صبح  ساعت 10 نمایش "یوزفکا" در سالن اصلی تماشاخانه مهر، در نوبت بعدازظهر ساعت 18 نمایش "راز عروسک" در سالن اصلی تماشاخانه مهر و ساعت 20 نمایش "دستگاه" در سالن شماره 2 تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهند رفت.

در سومین روز جشنواره سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، یکشبنه 14 آذرماه نیز، در نوبت صبح ساعت 10 نمایش "کل" در سالن اصلی تماشاخانه مهر، در نوبت بعدازظهر ساعت 18 نمایش "زخم گشوده جهان" در سالن اصلی تماشاخانه مهر وساعت 20 نمایش "دستگاه" در سالن شماره 2 تماشاخانه مهر اجرا خواهند شد.

محمودی: عدم حمایت نهادهای مدیریتی تئاتر از گروه‌های جوان / اگر کرونا نبود رنگ اجرا در ایرانشهر را هم نمی‌دیدیمسی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان آغاز به‌کار کردیک بخش به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اضافه شد

گفتنی است، جلسات نقد و بررسی هر شب پس از آخرین اجرا در سالن کنفرانس مهر تماشاخانه مهر برگزار می‌شود، همچنین  آئین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده این جشنواره ساعت 15 روز دوشنبه پانزدهم آذرماه سال جاری می‌شود.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سی و سومین جشنواره تئاتر استان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

نمایش‌های راه یافته به این دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد عبارتند از:- نمایش لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از فارسان- نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از میناب - نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از لنده - نمایش کیف پول به نویسندگی احسان عارف و کارگردانی مهدی گودینی از کنگاور- نمایش ایران به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان از کرج- نمایش خسوف عشق به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان - نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از قم- نمایش زنان مقاوم به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج- نمایش مرد شامی به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ایمانزاده از قم- نمایش آن سه نفر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی علی صمصامی از بافق- نمایش ۴۴۴ به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندی از مشهد- نمایش گیلدا به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از بروجن- نمایش پیراهن مشکی به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی رضا خروجیان از ارومیه- نمایش کجای زندگی هستیم به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده از بافق.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد