Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی از لغزنده بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ رضا کریمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و هیچ مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی راه‌های مواصلاتی استان و گردنه‌ها به‌ویژه محور کسایی- بستان‌آباد، گویجه بل در محور اهر- تبریز، سامبران در محور اهر -کلبیر و گردنه صایین در محور سراب- اردبیل لغزنده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئن در جاده‌ها به رانندگان توصیه کرد تا از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت نیز حتما از پربودن باک بنزین خودرو، داشتن زنجیر چرخ، لاستیک و برف پاک‌کن سالم اطمینان داشته باشند و همچنین لباس گرم و مقادیری مواد غذایی نیز همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محورهای مواصلاتی مواصلاتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی فلسفه سفرهای شهرستانی را رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: برخی از این مصوبات آن‌طور که باید به مرحله اجرا نرسیده و بر همین اساس در بازدیدهای میدانی به همراه مدیران کل مرتبط، موانع اجرای آنها شناسایی و برای رفع موانع تصمیم‌گیری می‌شود.

مالک رحمتی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان مرند، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم در پیام نوروزی تاکید کردند باید با اتحاد، انسجام، همدلی و همکاری همه مسئولان شاهد تحول و پیشرفت در بخش‌های مختلف باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی شهرستان مرند، گفت: امیدوارم با تلاش مسئولان استان و شهرستان و همت بخش خصوصی بتوانیم کمبودهای شهرستان را رفع کنیم.

رحمتی، تکمیل پروژه بیمارستان آیت‌الله حجت کوه‌کمری را یکی از مطالبات مردم مرند برشمرد و گفت: در بازدید از این بیمارستان مقرر شد پیمانکار پروژه در دو مرحله تا پایان مرداد و پایان آبان ماه این پروژه را تکمیل کند.

وی درخصوص پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری شهر مرند هم گفت: این پروژه که در راستای توسعه شهر اجرا می‌شود باید با رعایت اصول فنی در زمان‌بندی معین به بهره‌برداری برسد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرستان مرند در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دچار عقب‌ماندگی است، بر اهتمام جدی فرماندار و مدیران مسئول برای جبران این عقب‌ماندگی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی حوزه‌های دیگر نیز مشکلات و کمبودهایی در شهرستان داریم که در جلسه شورای اداری تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد تا به سمت بهبود وضعیت پیش برویم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی در سفر به شهرستان مرند از پروژه‌های استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری، مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب، بیمارستان آیت‌الله حجت کوه‌کمری، پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مجتمع تجاری تفریحی جواهر بازدید کرد و در جریان پیشرفت اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد
  • محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی لغزنده است
  • همه راه‌های خوزستان باز هستند/ بارندگی در محورهای شمال شرقی‌ و شمالی
  • جاده‌های لرستان لغزنده است/ از سفرهای غیرضروری پرهیز شود