Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات و بند‌ها و تبصره‌های بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ با حضور رئیس جمهور و همه اعضای کابینه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جلسات فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی و تدوین بودجه ۱۴۰۱ کل کشور روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تشکیل شد و در آن در خصوص افزایش حقوق کارکنان مقرر شد کمیته‌ای این موضوع را بررسی کند به گونه‌ای که افزایش حقوق به صورت پلکانی انجام شود تا کارکنانی که حقوق کمتری دریافت می‌کنند افزایش حقوق بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه همچنین در راستای مردمی کردن اقتصاد و مشارکت مردم در اداره امور مقرر شد دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های نیمه تمام در سطح استانی و ملی را با مشارکت بخش خصوصی تکمیل کنند.

در جلسه هیئت وزیران برای توسعه اینترنت همگانی ودسترسی همه آحاد مردم به اینترنت تصمیم گرفته شد تا توسعه و تکمیل زیرساخت‌های برق‌رسانی به روستا‌های فاقد برق کشور با اولویت و به سرعت انجام شود.

در این جلسه همچنین با پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد برای تقویت صندوق بیمه کشاورزی، حدود ۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به منظور جبران خسارت کشاورزان اختصاص یابد تا در صورت تایید نهایی توسط مجلس شورای اسلامی، این مبلغ در این زمینه هزینه شود.

در جلسه هیئت دولت همچنین در زمینه اختلاف فدراسیون فوتبال، صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان در خصوص حق تبلیغات محیطی تصمیم گرفته شد کارگروهی متشکل از این سه دستگاه موضوع را بررسی و پیشنهاد مشخصی را برای تصویب به هیئت دولت ارائه دهد.

هیئت دولت برای ادامه بررسی تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و جزئیات آن فردا جمعه نیز تشکیل جلسه فوق‌العاده خواهد داد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره های بودجه، با برداشت 4 همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده ها از کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از بازگشت پیشنهاد برداشت از منابع صندوق در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

این در حالی است که در هفته های گذشته، رئیس مجلس بارها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه»، ویژگی برجسته عملیات وعده صادق
  • تنبیه رژیم صهیونیستی موجب شادمانی ملت‌های آزاده شد
  • دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • امروز؛ جلسه هیئت مدیره تراکتور برای انتخاب سرمربی