Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت آیت الله سید رضی شیرازی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت او به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم فرزانه و مجتهد عالیقدر مرحوم آیت الله آقای سید رضی شیرازی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان سال‌های متمادی به تدریس و تدرس علوم معقول و منقول در نجف و تهران مشغول بود و خدمات شایانی بویژه به حوزه علمیه تهران کرد.

همراهی با نهضت امام راحل (ره) و تتلمذ در محضر عالمان برجسته رحمه الله علیهم اجمعین ، از ایشان شخصیتی ممتاز ساخته بود و عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام سپری کرد و آثاری ماندگاری در فقه و اصول و فلسفه از خود به جای گذاردند.

اینجانب فقدان ایشان را که ضایعه ای بزرگ برای حوزه های علمیه بشمار می آید به محضرمقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام ، حوزه های علمیه، ارادتمندان و شاگردان و خصوصاً بیت مکرم و بازماندگان محترم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

کد خبر 5366195 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله صادق آملی لاریجانی پیام تسلیت مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی صحن مجلس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی ترکمنستان مذاکرات وین محمد باقر قالیباف علی باقری حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران برجام ایران وزارت آموزش و پرورش آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 مهدی صیادشیرازی پسر شهید علی صیاد شیرازی گفت: در یک جلسه‌ای که ایشان با بنی‌صدر شرکت کرده بودند، پدر ما همان اول جلسه بلند شده و رفته بودند؛ حرف‌شان هم این بود در آن جلسه، بنی‌صدر بدون اینکه بسم‌الله بگوید شروع به حرف زدن در مورد مسایل مختلف جنگ و کشور کرد. ایشان هم بلند شده و به بنی‌صدر و آن جلسه می‌گوید که جلسه‌ای که در آن نام خدا برده نشود و با بسم‌الله شروع نمی‌شود، من در آن جلسه شرکت نمی‌کنم. اینقدر مسئله معنویت و توجه در این زمینه برایش مهم بود.منبع: جماران

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • یک نماینده مجلس سمت گرفت +جزئیات
  • رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر منصوب شد