Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، تقی کبیری رییس پلیس استان سمنان با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی از مردم خواست از سفر‌های غیرضروری بخصوص در شب‌ها بپرهیزند و در صورت الزام به سفر رعایت فاصله طولی، نکات ایمنی وسیله نقلیه، به همراه داشتن سوخت کافی و وسایل گرمایشی مطمئن را مد نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان سمنان افزود: ماموران پلیس راه در روز‌های بارانی از تردد کشنده‌ها و تریلی‌هایی که بیش از ۵محور دارند، جلوگیری می‌کنند.

او گفت: در روز‌های بارانی ملاک رانندگی سرعت مطمئنه است.

طرح زمستانی پلیس راه استان سمنان با حضور ۴۴۰تیم امدادی و عملیاتی تا پانزدهم اسفند۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

در این طرح، پلیس، هلال احمر، اورژانس، راهداری و آتش نشانی مشارکت دارند و تیم‌های عملیاتی و امدادی در همه جاده‌های استان سمنان بخصوص گردنه‌های برف گیر و کوهستانی آهوان، بشم، گونه سر و خوش ییلاق، شبانه روزی حضور دارند.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا طرح زمستانی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد

آشوری گفت: دور اول سفر ریاست جمهوری در ۱۳ آبان سال ۱۴۰۰ به استان سمنان ۱۴۵ مصوب داشت که از این تعداد پنج مورد مربوط به شهرستان میامی بود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۹۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت، ابراز کرد: طرح‌های عمرانی میامی در حوزه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و انتظامی اجرا شد.

فرماندار میامی به راه‌اندازی بیمارستان امام رضا(ع) از جمله طرح‌های مصوب دور اول سفر در این شهرستان اشاره کرد، گفت: برای ساخت این بیمارستان ۳۲ تختخوابی اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل سفر تامین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رییس جمهور در استان سمنان
  • نامه‌های مردم استان سمنان به رییس جمهور
  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • رییس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل