Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، ظهر امروز پنچشنبه حدود سیصد نفر از معلمان بازنشسته و شاغل با تجمع در مقابل آداره کل آموزش و پرورش استان خواستار رسیدگی عاجل وزیر آموزش و پرورش به اجراء طرح رتبه بندی معلمین و همچنین بازنشستگان فرهنگی خواستار اجرای دقیق و عادلانه یکسان سازی معلمین شاغل و باز نشسته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تجمع که در نهایت آرامش و مسالمت آمیز برگزار شد فرهنگیان و معلمان ضمن احترام به آرمانها و ارزشهای انقلاب ، امام راحل و رهبری  بر توجه و دقت مسئولان ، دولت و مدیران آموزش و پرورش به معیشت و جایگاه فرهنگیان سراسر کشور بالاخص معلمان زحمتکش در استان چهار محال و بختیاری شدند.

در این تجمع فرهنگیان احقاق حقوق خود با اجرای دقیق و کامل لایحه رتبه بندی معلمان را خواستار شدند.

 در ادامه فرحناز قائدامینی هارونی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال  با حضور در اجتماع تجمع کنندگان   گفت: اجرای رتبه بندی معلمان در دست استان نیست و باید از طریق دولت و مجلس در سطح ملی بررسی و اجرایی شود، البته اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق وزارتخانه پیگیر این موضوع است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تجمع مسالمت آمیز شهرکرد آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت از میزبانی ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی البرز توسط آموزش و پرورش این استان تا به امروز خبر داد و بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۱۲ مرکز اسکان موقت و هشت مرکز رفاهی با ۷۵ اتاق برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته و از روز ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲، میزبانی مسافران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۶۸ نفر در قالب ۱۵۵ خانوار توسط پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان البرز، پذیرش و اسکان داده شده‌اند، گفت: ۱۲ فروردین ماه آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود. همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به نشانی eskan.medu.ir برای خدمات رزرو و پذیرش غیرحضوری فعال است.

کد خبر 6062748

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز