Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا از مسکو، این نمایشگاه کتاب در مجموعه نمایشگاهی «گاستینی دوور» واقع در مجاورت میدان سرخ دایر شده است و از امروز دوم تا ششم دسامبر ۲۰۲۱ (یازدهم تا پانزدهم آذر ماه ۱۴۰۰) برپا خواهد بود.

در این نمایشگاه  بیش از۳۰۰  ناشر و موسسه انتشاراتی از روسیه و ۱۸ کشور جهان از جمله بنیاد مطالعات اسلامی ابن سینا از  جمهوری اسلامی ایران شرکت دارند و کتاب های جدید خود را عرضه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جمهوری اسلامی ایران ، اتریش، بلاروس، بلغارستان، بریتانیا، مجارستان، آلمان، یونان، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا، قزاقستان، چین، مکزیک، هلند، نروژ، لهستان، روسیه، ایالات متحده آمریکا، تایوان ، اوکراین، فنلاند، فرانسه، کرواسی، جمهوری چک، سوئد، استونی و ژاپن کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه هستند. 





بنیاد ابن سینا به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران برای سیزدهمین سال متوالی در این نمایشگاه شرکت کرده و تازه های نشر خود را به علاقه مندان معرفی خواهد کرد.
 حمید هادوی مدیر بنیاد ابن سینا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، نمایشگاه کتاب ادبیات غیر داستانی (ادبیات تفکری _ non/fiction) را یکی از مهترین رویدادهای فرهنگی روسیه عنوان وی خاطرنشان کرد: ۱۰ اثر جدید بنیاد ابن سینا در این نمایشگاه رونمایی و با حضور نویسندگان و مترجمان این آثار به علاقه مندان معرفی خواهند شد.


هادوی اظهار کرد: بنیاد ابن سینا و انتشارات صدرا تازه های نشر خود را در موضوعاتی نظیر فلسفه، عرفان، علوم قرانی، تاریخ، اقتصاد اسلامی، هنر اسلامی، ایران شناسی و زبان و ادبیات فارسی در معرض دید علاقه مندان قرار داده است.

کتاب تاریخ ادبیات فارسی، تالیف مارینا رییسنر استاد دانشگاه دولتی مسکو که با حمایت بنیاد ابن سینا چاپ و منتشر شده، به عنوان کتاب برتر نمایشگاه امسال انتخاب شده و در لیست کتاب‌های برگزیده قرار گرفته است. 

 داستان هایی از مثنوی معنوی ترجمه پروفسور پریگارینا، جهان شمولی اخلاق با نظارت علمی دکتر آپرسیان و با همکاری انستیتو فلسفه مسکو، جلد دوم تاریخ ادبیات ایران اثر دکتر مارینا رییسنر و با همکاری انستیتو آسیا آفریقا مسکو، ترجمه روسی گلشن راز شبستری اثر دکتر لوکاشوف با همکاری انستیتو فلسفه مسکو، انسان نورانی در عرفان ایرانی اثر پروفسور هانری کربن مترجم یوری استفانف و ویراستاری یانیس اشوتس از جمله آثار بنیاد ابن سینا در این نمایشگاه است.

کلام و جامعه در سده های دوم و سوم هجری اثر پروفسور یوزف فان اس مترجم کازاکو و ویراستاری الشاد نصیراف با همکاری اسنتیتو فلسفه مسکو، تعلیم و تربیت از دیدگاه اندیشمندان مسلمان اثر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بانظارت آیت الله اعرافی با همکاری انستیتو شرق شناسی مسکو  از دیگر آثار بنیاد ابن سینا است که در این نمایشگاه به مخاطبین معرفی و عرضه شده است.

برچسب‌ها مسکو روسیه ابن سینا نمایشگاه کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو روسیه ابن سینا مسکو روسیه ابن سینا نمایشگاه کتاب همکاری انستیتو بنیاد ابن سینا نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۲۲ ناشر آثار خود را در این مجموعه به نمایش گذاشته‌اند، گفت: در کنار برنامه‌ها و غرفه‌های مختلف، فضای مناسبی ایجاد شده تا مردم ملایر و دیگر شهرستان‌ها از این فضا بهره‌مند شوند.

مسعود ویژه افزود: قسمت عمده این نمایشگاه کتب قرآنی، ادعیه و کتب مذهبی و سایر محصولات مذهبی است و در کنار آن غرفه‌های جانبی شامل دیگر کتب در بخش‌های مختلف فرهنگی، دفاع مقدس، بازی‌های فکری، غرفه حامی‌یابی کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشاوره، عرضه صنایع دستی و محلی دایر شده است.

او تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت، نشست‌های تخصصی، غرفه‌های مذهبی و پاسخگویی را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه برشمرد.

این نمایشگاه تا ۱۳ فروردین مصادف با ۱۵ تا ۲۱ رمضان از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ شب در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر آماده بازدید علاقمندان است.

دیگر خبرها

  • فلسطین؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • رمان «تارِ تاریکی» منتشر شد
  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن