Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، دومین جشنواره کشوری حضرت علی اصغر (ع) با عنوان «لبیک ۲۴» ویژه خانواده های کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز برگزارشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در این طرح ۱۳۸ زوج نابارور با مساعدت درمانی توانستند صاحب فرزند شوند گفت: هزینه‌های سنگین ناباروری تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اقدامات نیروی زمینی ارتش، حمایت از ازدواج کارکنان و تامین جهیزیه کارکنان و فرزندانشان است

امیر سرتیپ عباس فلاح افزود: در راستای تدابیر ارزشمند فرماندهی کل قوا، اقدامات گسترده‌ای در ۲۹ حوزه مختلف برای ایجاد آمادگی رزمی و دفاعی و همچنین رفاه خانواده ها در نیروی زمینی ارتش صورت گرفت که از آن جمله می توان به ارتقاء معیشت خانواده‌های این نیرو اشاره کرد.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر مشکل کشور ما و بسیاری از کشورها پیر شدن جمعیت است و این خود به عنوان یک تهدید برای جوامع بشری مطرح شده است. بر همین اساس و با تدابیر امیر فرماندهی ارتش، اقدامات بسیار خوبی در راستای حل مشکل ناباروی خانواده‌های نیروی زمینی ارتش انجام شد و اکنون شاهد حضور فرزند در میان این خانواده ها هستیم.

وی در ادامه گفت: از دیگر اقدامات گسترده نیروی زمینی ارتش، حمایت از ازدواج کارکنان و همچنین تامین جهیزیه کارکنان و فرزندانشان است تا سن ازدواج و پیری جمعیت در این نیرو کاهشی شود.

تنها عاملی که می تواند در زندگی افراد محبت و قداست ایجاد کند وجود فرزند است

نماینده  ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد نیز در این مراسم گفت: پر برکت ترین منویات برجسته فرماندهی کل قوا، اقدام برای ازدیاد جمعیت و فرزند آوری در خانواده ها است. زیرا سعادت ، پیشرفت و ساخت آینده کشور در گرو ازدیاد جمعیت است که نقش فوق العاده ای دارد.

آیت الله سید احمد علم الهدی با اشاره به اینکه اگر جامعه ای مسن شود کمتر انگیزه ای برای تامین رفاه خود خواهد داشت افزود: اگر کشور ما سالمند شود فاقد فعالیت و نوآوری خواهد شد و این روند باعث انقراض نسل می‌شود به همین دلیل باید نسبت به آینده جامعه احساس وظیفه و مسوولیت داشته باشیم.

وی به تاثیر حضور فرزند در خانواده اشاره کرد و ادامه داد: تنها عاملی که می تواند در زندگی افراد محبت و قداست ایجاد کند وجود فرزند است. به گونه ای که اگر زوجی قصد جدایی داشتند به خاطر فرزندشان از این تصمیم خود منصرف شده‌اند.

وی از طرح‌های خانواده و  معیشتی نیروی زمینی ارتش تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است که به گفته رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم گفت: از ۱۳۸ زوج حاضر در این جشنواره تعداد ۱۱۸ خانواده تک فرزند و ۲۰ خانواده دیگر صاحب دو قلو شدند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: ناباروری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیمه نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش که صبح امروز به مناسبت روز ارتش در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد در جمع خبرنگاران، بیان کرد: ۲۹ فروردین روز تولد ارتش انقلابی اسلامی کشورمان است و ما در این روز با نثار آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنیم.

آنگونه که فارس روایت کرده، وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین برگزار می‌شود، ادامه داد: ارتش در این ایام برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده و گوشه‌هایی از اقتدار، توانمندی و خودکفایی را در قالب رونمایی‌ها و نمایشگاه‌ها به استحضار ملت عزیز ایران خواهیم گذاشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه درباره آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح عنوان کرد: مهم‌ترین وجه تمایز نیروهای مسلح کشورمان با نیروهای مسلح کشورهای دیگر در ولایتمداری است.

امیر حیدری با بیان اینکه فرهنگ خودکفایی در نیروهای مسلح نهادینه شده است، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان تأکید بر خودکفا بودن دارند که این امر با نگاه به ظرفیت‌های داخلی محقق شده است.
وی افزود: در ۲۳ رسته دفاعی نزاجا که چرخه دفاع کشور را از حیث دفاع زمینی تشکیل می‌دهد، ذره‌ای به بیگانگان محتاج نیستیم، بلکه کاملاً مستقل و خودکفا هستیم.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها توانستند روی پای خود ایستادن را به منصه ظهور برسانند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص میزان توانمندی نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: آمادگی داریم به هرگونه تهدیدی در هر سطح و مقطعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895808

دیگر خبرها

  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد
  • سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • خانه رژیم صهیونیستی سست‌تر از لانه عنکبوت
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند
  • در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت‌تری خواهد داد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم