Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین شیاطین سرخ، پس از کمک کردن به این باشگاه به عنوان کمک مربی و مربی موقت، حالا پس از ۱۵ سال اولدترافورد را ترک می کند. 

مایکل کریک می گوید پس از سال ها کار کردن با جان و دل در منچستریونایتد، به این نیاز داشت تا برای خانواده اش بیشتر وقت بگذارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، منچستریونایتد در هفته چهاردهم لیگ برتر آرسنال را ۳-۲ شکست داد تا کریک به عنوان مربی موقت تیم، با خاطره ای خوش رفتنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه خودش گفته است:

تصمیم آسانی نبود ولی به نظرم کار درستی است. قرار بود بعد از بازنشستگی مدتی را استراحت کنم و این اتفاق هرگز رخ نداد. به نظر می رسد زمان درستی برای کناره گیری باشد و البته چه پایانی هم شد! این ۱۰۰ درصد تصمیم خودم است. در طول هفته گذشته از وقایع مطلع بودم و به باشگاه و سرمربی جدید احترام گذاشتم. به نظرم این تصمیم درستی برای باشگاه و رالف (رانگنیک) بود و از این بابت بسیار راضی هستم. وفاداری به اوله (گونار سولسشر) هم یکی از عوامل بود ولی خیلی چیزها باعث شد تا چنین تصمیمی بگیرم. من لحظات و خاطرات خیلی خوبی داشتم و به عملکرد بازیکنان طی این سه بازی افتخار می کنم. این خبر را همین الان با آن ها در میان گذاشتم و باعث شد کمی جا بخورند و شوکه شوند. جو رختکن کمی احساسی شد. من این موضوع را پنهان نگه داشته بودم. این کار آسانی نبود ولی من باید قبل از آن وظیفه خودم را انجام می دادم. 

از کریک سوال شد در ادامه چه می کند که او پاسخ داد:

حقیقتا در مورد آن فکر نکرده ام. نمی دانم فردا چه خواهم کرد. بچه ها را به مدرسه می برم و بعدش خواهم دید چه پیش می آید. این هفته خیلی سرم شلوغ بود.  

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آجورلو: یک جماعت سیاسی از دولت قبل هستند که نمی گذارند استقلال قهرمان شود؛ پوست شان را می کنم حمایت خسرو حیدری از آجورلو؛ کامنت جالب سردار آزمون / عکس شوخی عجیب آرتورو ویدال با مسئول تابلوی تعویض در کنار زمین در جریان دیدار اینتر و اسپتزیا / فیلم پپ گواردیولا و 150 پیروزی در لیگ برتر انگلیس؛ رکورد سر الکس فرگوسن شکسته شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی ربانی، با اشاره به آسیب سیلاب به دیوار حائل و کناره بندی رودخانه ملنتی در حاشیه پل خرمشهر جیرفت گفت: ترمیم و بهسازی حاشیه و دیوار کناره بندی در حوزه کاری امور منابع آب است که بایستی برای ترمیم آن به زودی با توجه به شرایط ریزشی اقدام شود.

وی افزود: با توجه به جدا شدن بخشی از دیواره حائل کناره بندی پل خرمشهر و نشست و شکستن دیواره سنگی، دو مسیر تردد کناره رودخانه توسط عوامل شهرداری مسدود شده است که در صورت باز شدن تردد خطر جان شهروندان را تهدید و خودروهای عبوری را با خطر سقوط رو به رو خواهد کرد.

کد خبر 6081444

دیگر خبرها

  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • گل مایکل آنتونیو به بایرلورکوزن (وست هم 1-0 بایرلورکوزن)
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»