Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی جرائم مربوط به نداشتن بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری زمینی در بازه زمانی بیست روزه از سیزدهم آذر تا پایان روز دوم دی ماه سال ۱۴۰۰ بخشیده می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بیمه مرکزی، در راستای ترویج فرهنگ بیمه و با در نظر گرفتن شرایط خاص همه‌گیری ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی اقشار آسیب پذیر ناشی از تحریم‌های ظالمانه، شرکت‌های بیمه موظف شده‌اند تا از دریافت جرایم وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تصمیم یادشده با پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی و موافقت رئیس وقت مجمع عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی به مرحله اجرا در می‌آید.

بنابر این مصوبه، شرکت‌های بیمه از تاریخ سیزدهم آذرماه تا دوم دی ماه سال جاری، حق دریافت جریمه بند "ب" ماده "24" قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه را ندارند و صد در صد جرائم یاد شده بخشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی روزانه ۱۰ درصد افزایش یافت

ایسنا/خراسان شمالی  معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در دور نخست سفرهای نوروزی امسال تردد وسایل نقلیه در محورهای استان به طور میانگین هر روز نسبت به روز قبل ۱۰ درصد افزایش یافت.

علی ربانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی این مدت بیش از ۷۴۵ هزار تردد بین استانی کل وسایل نقلیه و متوسط تردد بین استانی روزانه بیش از ۶۳ هزار وسیله نقلیه به ثبت رسید.

وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۳۳۱ هزار و ۲۱۶ وسیله نقلیه به استان وارد و ۳۰۱ هزار و ۴۱۵ وسیله نقلیه از استان خارج شدند.
 

ربانی محور دارای بیشترین تردد را شیروان – بجنورد در روز پنجشنبه دوم فروردین، ساعت ۱۱ تا ۱۲ ذکر و اظهارکرد: ماندگاری مسافران نوروزی در خراسان شمالی بین یک تا  سه روز  و بیشترین ماندگاری در استان به ترتیب متعلق به خراسان رضوی، تهران، مازندران و گلستان بوده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز
  • چطور بلیت قطار بخریم؟
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی روزانه ۱۰ درصد افزایش یافت
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال اعلام شد
  • اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث خودروها در سال ۱۴۰۳ + جدول