Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:44:13 GMT

حدود ۱۲۰هزار متقاضی مسکن در فارس نام‌نویسی کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۶۸۹۶

حدود ۱۲۰هزار متقاضی مسکن در فارس نام‌نویسی کردند

ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون حدود ۱۲۰ هزار متقاضی مسکن در فارس نام‌نویسی کرده اند.

جعفر زاهدی گفت: قبلا ۲۴ شهر از ۱۰۲ شهر استان فارس در برنامه طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس قرار گرفته بود و از پنجشنبه ۱۱ آذرماه ۱۵ شهر اضافه شد.

به نقل از مسکن و شهرسازی او افزود: شهرهای آباده طشک، خاوران، خرامه، داراب، فسا، فیروزآباد، کره ای، کوار، مرودشت، نی‌ریز، جنت شهر، قطب آباد، بیضا، نوجین و نودان در لیست ۱۵ شهر اضافه شده به ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: متقاضیان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان تا ۱۵ آذرماه مهلت ثبت نام در این طرح را دارند و همچنین ۱۵ شهر اضافه شده تا اطلاع ثانوی مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن را دارند.

زاهدی خاطرنشان کرد: ۱۰۲ شهر در استان فارس وجود دارد که اداره کل راه و شهرسازی استان جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن موظف است برای تامین زمین و ثبت نام از متقاضیان مسکن در طول برنامه اقدام کند.

او عنوان کرد: از ۲۴ شهر قبلی تا پنج‌شنبه ۱۱ آذرماه ۱۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فارس راه وشهرسازی طرح اقدام ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن استان فارس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد بانکهای استان در حوزه مسکن روستایی خوب است و در حوزه مسکن شهری قابل قبول نیست

رشیدی بر نظارت عالیه ذیل شورای مسکن توسط راه و شهرسازی و فرمانداران استان تاکید کرد و گفت: نظارت و ارزیابی بانکها بر مبنای عملکرد واقعی انجام شده و گزارش عدم همکاری بانکها به نهادریاست جمهوری ارسال می گردد. درجلسه شورای مسکن مطرح شد: درشهر گرمه ۲۵۴۲ متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۱۵ متقاضی تایید شده اند و ۹۲۱ متقاضی نیز واریز وجه خود را انجام داده اند و ۷۲۱ متقاضی نیز به پروژه ها تخصیص شده اند. همچنین در شهر درق 1375 متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد560 متقاضی تایید شده اند و 245 متقاضی نیز واریز وجه خود را انجام داده اند و 129 متقاضی نیز تخصیص پروژه شده اند وتعیین تکلیف آماده سازی اراضی شهرستان گرمه برای توسعه شهر و الحاق اراضی جهت نهضت ملی مسکن در شهرهای گرمه،درق، ایور نقاط پیش بینی شده مورد بررسی قرار گرفت ومقرر شد: پس از اخذ استعلام وارزیابی دقیق تصمیم گیری نهایی در خصوص سمت توسعه شهر انجام گردد. از دیگر مصوبات این جلسه آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در بازه زمانی یک ماهه طبق توافقات انجام شده است و اداره ثبت اسناد نیز مکلف شد نسبت به تحویل اسناد در شهرستان گرمه تسریع نماید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • عملکرد بانکهای استان در حوزه مسکن روستایی خوب است و در حوزه مسکن شهری قابل قبول نیست
  • ممنوعیت نقل‌وانتقال تمامی امتیاز‌های نهضت ملی مسکن ابلاغ شد
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس
  • تحویل اسناد مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن