Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@04:45:42 GMT

خواسته ماکرون از مقامات لبنانی پیش از سفر به ریاض

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۶۹۵۵

خواسته ماکرون از مقامات لبنانی پیش از سفر به ریاض

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از القبس، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که نجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنان بر تماس‌های خود با جرج قرداحی، وزیر اطلاع‌رسانی این کشور و گروه‌های مخالف استعفای وی افزوده است و تمایل فرانسه برای کناره‌گیری قرداحی را به آنها منتقل کرده است.

روزنامه کویتی القبس نوشت: در نشستی که تیم حامی قرداحی برگزار خواهد کرد، درباره اقناع وی بر استعفا پیش از سفر امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه به ریاض رایزنی خواهد شد تا استعفای وی برگه‌ای در دست ماکرون به هنگام گفتگو با مقامات سعودی درباره پرونده لبنان و بحران دیپلماتیک جاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرداحی در سخنانی پیش از انتخاب به عنوان وزیر اطلاع‌رسانی در شبکه الجزیره گفته بود: ملت یمن از خود دفاع می‌کند و به نظر من جنگ یمن بیهوده است و باید متوقف شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی ماکرون رئیس جمهور فرانسه لبنان آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان

 ابوذر باصره، مدیرعامل باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان، از شروع تست استعدادیابی، زیر نظر مربیان تیم‌های پایه این باشگاه خبر داد.

وی با اشاره به اعلام جدول زمان‌بندی مسابقات لیگ‌های فوتسال کشور گفت: علاقه مندان به شرکت در این تست، باید توجه لازم را به نکات مندرج در اطلاعیه‌های بعدی باشگاه مبذول دارند تا فرصت حضور در این تست‌ها را از دست ندهند.

باصره ادامه داد: استعدادیابی آکادمی فوتسال باشگاه فولاد زرند ایرانیان، صرفا برای ورزشکاران بومی شهرستان زرند و در ۵ منطقه‌ ۲ بخش مرکزی و یزدان آباد انجام خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از همکاری رسانه‌های رسمی شهرستان زرند و ضرورت اطلاع رسانی جامع بیان داشت: تقاضا داریم که کانال‌های خبری روستاها و شهرهای تابعه شهرستان زرند نیز در اطلاع‌رسانی به موقع همکاری کنند.

مدیرعامل باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان افزود: جدول زمان‌بندی و اطلاعیه‌ها در کانال‌های رسمی باشگاه در سکوهای روبیکا، ایتا، سروش پلاس و تلگرام با آی‌دی ثابت ziscoclub و صفحه اینستاگرام با آی‌دی zisfc منتشر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • مردم لبنان: موشکهای سپاه بر فراز قدس؛ نماد فروپاشی اسرائیل
  • وزیر سابق اطلاع رسانی پاکستان: بت شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شد
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • سفارت آمریکا به شهروندان خود در لبنان هشدار داد
  • تشدید تنش در مرز لبنان و اراضی اشغالی؛ سفارت آمریکا به شهروندان خود در لبنان هشدار داد
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه