Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر شامگاه پنجشنبه در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در تمام دنیا صنایع در هر جا هستند ۳ تا ۵ درصد از سود خالص خود را برای تحقق مسئولیت اجتماعی آن منطقه باید اختصاص دهند که این اصل در کشور رخ نمی‌دهد و اقدامی را که صنایع براساس قانون ملزم به اجرای آن هستند را باید با التماس از آنان بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هدیه سفر نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به این استان نه تنها برای بوشهری‌ها بلکه همه ملت ایران الزام صنایع به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی آن‌ها باشد.

استاندار بوشهر در خصوص سپرده‌گذاری منابع صنایع و پتروشیمی‌ها افزود: این تاسیسات و شرکت‌ها بخشی از سرمایه گذاری خود را که دوست دارند در بانک‌های استان سرمایه گذاری و بخشی که تمایل ندارند منابع خود را به بانک‌های دیگر انتقال می‌دهند و در ساختمان‌های آنچنانی سرمایه گذاری می‌کنند.

محمدی‌زاده از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست صنایع را ملزم کنند در هر منطقه‌ای هستند منابع مالی خود را در همان منطقه سپرده گذاری کنند.

او ادامه داد: برای دستیابی به پیروزی در جنگ همه جانبه اقتصادی؛ فعال سازی بخش خصوصی بعنوان سرمایه مردم ضروری است.

استاندار بوشهر گفت:در جنگ اقتصادی امروز که جنگی همه جانبه است فرماندهی جنگ برعهده آیت الله رئیسی، نهاد‌های انقلابی و هر سه قوه تشکیلاتی انقلابی و جهادی هستند و در کنار آن‌ها حضور و به صحنه آوردن بخش خصوصی (سرمایه مردم) برای پیروزی در این جنگ تمام عیار ضروری است.

محمدی‌زاده بیان کرد: امروز با فراهم شدن شرایط مردم کم کم وارد صحنه شده و اوضاع نیز در حال تغییر است.

او گفت: در این راستا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌شود ساز و کار‌های قانونی برای رونق کسب و کار را به جد بازنگری کنند.

استاندار بوشهر افزود: اگر نتوانیم در یک مجموعه متمرکز تمام عوامل سرمایه گذاری شامل موافقت اصولی، پروانه ساخت، تسهیلات بانکی و بهره برداری صادر شود کار ما پیش نمی‌رود.

محمدی‌زاده تاکید کرد: سرمایه گذار امروز در میدان مین قوانین و مقرارت گیر می‌کند که مجلس شورای اسلامی با بازنگری قوانین و مقررات کسب و کار باید این موضوع را حل کند.

او گفت: سد خائیز و دالکی مسئولیت آبیاری بخش زیادی از نخلستان‌های استان را برعهده دارند که انتظار می‌رود در بودجه سال آینده منابع لازم برای سرعت بخشی در اجرای آن‌ها تامین شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی مجلس شورای اسلامی استاندار بوشهر مجلس شورای اسلامی استاندار بوشهر سرمایه گذاری محمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره با اجرای طرح نور در شهرستان و استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر، مردمی عفیف و علاقه مند به شریعت دین هستند و لذا از این طرح استقبال کردند.

وی ضمن قدردانی از کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاش نیروی انتظامی بیان داشت: همه دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای نظارتی باید به فراجا در اجرای این طرح کمک کنند و نیروی انتظامی در اجرای این طرح نباید تنها بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: بررسی‌ها و مشاهدات نشان می‌دهند این طرح اثرگذار بوده و با حفظ کرامت در حال اجراست و این طرح بیش از همه جهت تأمین منافع زن و خانواده خواهد بود.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: باید از توزیع لباس‌های هنجارشکن و نامناسب در فروشگاه‌های پوشاک و لباس جلوگیری شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر گفت: جامعه ما جامعه اسلامی است و باید لباس و پوشاک اسلامی با قیمت مناسب در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

کد خبر 6086543

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است