Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:23:32 GMT

کرمانشاه یکی از استان های پیشرو در وودبال کشور است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۷۰۲۳

کرمانشاه یکی از استان های پیشرو در وودبال کشور است

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، محمدمهدی سعیدی در حاشیه اختتامیه کارگاه آموزش مقدماتی وودبال که در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، به خبرنگاران گفت: این کارگاه ۲ روزه خوشبختانه با استقبال خوب علاقه مندان به رشته گلف مواجه بود و حدود ۹۰ نفر در هر دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این دوره استعدادهای خوبی شناسایی شد، افزود: با اینکه هنوز قضاوت زود است اما فکر می کنم اگر حمایت ها ادامه داشته باشد کرمانشاه می تواند یک تیم خوب و مدعی عازم رقابت های قهرمانی کشور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی تصریح کرد: کرمانشاه یکی از استان های پیش رو در رشته وودبال به حساب می آید و در گذشته نیز فعالیت های خوبی از جمله میزبانی اردوی تیم ملی  وودبال و برگزاری اولین دوره مربی گری درجه سه کشور را داشته است.

نایب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال، همچنین با اشاره به برگزار نشدن مسابقات قهرمانی وودبال کشور طی ۲ سال اخیر به خاطر شرایط کرونایی کشور، گفت: تلاش می کنیم امسال مجوز برگزاری این رقابت ها را کسب کنیم.

وی در عین حال از برگزاری رویداد "چالش مهارتی" در ۲ فاز و به میزبانی مراکز استان های کشور خبر داد و گفت: این دوره با هدف افزایش تمرکز بازیکنان برگزار می شود.

سعیدی در ادامه به معرفی اجمالی رشته وودبال پرداخت و گفت: این رشته ترکیبی از گلف و چوگان است که در ۱۲ میدان چمنی و ۶ میدان ساحلی قابل برگزاری است.

مسوول کمیته آموزش انجمن وودبال کشور با بیان اینکه طول و عرض زمین وودبال در شرایط مختلف تفاوت دارد، گفت: زمین وودبال از طریق نصب طناب مشخص و بازیکنان باید توپ مخصوص را به سمت دروازه ۳۰ سانتی متری با چکش شلیک کنند.

وی با بیان اینکه در وودبال برخلاف رشته های دیگر هرچه امتیاز بازیکنان کمتر باشد موفق تر عمل کرده اند، گفت: هر بار که توب از طناب کشی زمین عبور کند یک امتیاز به بازیکن داده می شود و همین امتیازات او را از کسب عنوان دور می کند.

برچسب‌ها نایب رییس فدراسیون آسیایی وودبال کرمانشاه فدراسیون گلف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه فدراسیون گلف کرمانشاه فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت  گفت : این شهرستان با میزان سرانه ۶/۲ دهم فضای آموزشی رتبه نخست توسعه فضای آموزشی را به خود اختصاص داده است

گنجی زاده خاطر نشان کرد در حال حاضر ۷۲ درصد فضای آموزشی شهرستان پلدشت استاندارد هستند

وی گفت : در نقاط مختلف شهرستان پلدشت در حال حاضر ۸ مدرسه با ۴۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در حال احداث می باشد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت افزود : تا پایان نیمه اول سال جاری ۵ مدرسه با ۳۶ کلاس درس در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و میزان سرانه فضای آموزشی شهرستان به ۶/۵ دهم افزایش خواهد یافت .

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان
  • قائم شهر شهرستان پیشرو در کشت مکانیزه برنج
  • چهارمحال و بختیاری پیشرو در تجهیز اراضی به سامانه نوین آبیاری
  • ظرفیت قرآنی کرمانشاه نیازمند برنامه منجسم
  • برگزاری رویداد ملی «همپای طوفان» در کرمانشاه
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است