Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره تخصصی آموزش قواعد و احکام تجوید قرآن ویژه بانوان به دو شیوه حضوری و مجازی آغاز شد. این دوره آموزشی با عنوان «وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِیلً: قرآن را شمرده شمرده بخوان» و از سوی انجمن خیریه «المبرات» وابسته مسجد جامع «الحسنین (ع)» در منطقه «حارة حریک» واقع در ضاحیه جنوبی بیروت در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعیه انجمن خیریه «المبرات»، این دوره در دو سطح در حال برگزاری است که سطح نخست روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت ۹:۳۰ به وقت بیروت آغاز می‌شود.

همچنین، سطح دوم این دوره آموزشی نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت محلی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای حضور در این دوره باید به سالن اجتماعات مسجد جامع الحسنین (ع) مراجعه کنند و این دوره همچنین از برنامه «زوم»(zoom) نیز به صورت مجازی پخش می‌شود.

یادآوری می‌شود، انجمن «المبرات» یک انجمن قرآنی، فرهنگی و خیریه در لبنان است که به همت مرحوم «سید محمدحسین فضل‌الله» تأسیس شده که علاوه بر فعالیت‌های دینی، قرآنی و فرهنگی در زمینه مسائل اجتماعی و کمک به بیماران نیز فعال است.

کد خبر 5366341

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن لبنان آموزش قرآن قرائت قرآن قرآن انقلاب اسلامی ایران قرآن کریم فعالیت های قرآنی ایران معرفی کتاب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی زنان شیعه تهران سازمان تبلیغات اسلامی امام خمینی حوزه علمیه کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری