Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی یزدی‌خواه در واکنش به ادعای برخی از افراد و جریان‌های سیاسی که می‌گویند مجلس و دولت با یکدیگر اختلاف دارند، اظهار داشت: ما به دنبال حل مشکلات مردم و کاهش فشار بر آنان هستیم و مجلس و دولت به صورت هماهنگ پیگیر رفع مشکلات و معضلات جامعه در حوزه‌های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت به دنبال مهار تورم و افزایش قدرت خرید مردم هستند، گفت: ما با دولت برای حل مشکلات کشور هیچ‌گونه اختلافی نداریم و صرفاً ممکن است در برخی از روش‌ها با یکدیگر اختلاف‌نظر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما هیچ اختلافی با دولت نداریم و بین مجلس و دولت همگرایی کامل وجود دارد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نظرات کارشناسی دولتمردان احترام می‌گذارند و ما به دولت برای حل مشکلات مردم کمک می‌کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره فضاسازی منفی بیگانگان و برخی از نفوذی‌های داخلی مبنی بر وجود اختلاف بین دولت و مجلس، گفت: تفرقه‌افکنی شیوه کار این افراد و جریانات است و از آنجایی که آنان هیچ دستمایه‌ای ندارند که علیه مجلس و دولت به کار گیرند، به این مسائل دروغین و جعلی متوسل می‌شوند.

یزدی‌خواه بیان کرد: شخص رئیس‌جمهور فردی جهادی است و همواره در میدان حضور دارد. وی حتی در روزهای تعطیل به نقاط مختلف کشور سرکشی می‌کند و با این شرایط، دشمنان داخلی و خارجی نمی‌توانند انتقادی به دولت داشته باشند و بگویند که دولتمردان در اتاق شیشه‌ای نشسته‌اند و کاری انجام نمی‌دهند و به همین دلیل با دروغگویی به دنبال ایجاد حاشیه برای دولت هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه این مباحث دروغین درباره اختلاف بین مجلس و دولت از سوی برخی از افراد در داخل کشور هم مطرح می‌شود، چرا که آنان خودشان در هشت سال گذشته عملکرد قابل قبولی نداشتند و ناکارآمدی‌ و سوء‌مدیریت آنان برای همه به اثبات رسید.

وی تاکید کرد: منتقدان دولت و مجلس، دولتمردان سابق هستند که در هشت سال گذشته در بخش اجرایی کشور مشکلات زیادی را ایجاد کردند و دسته‌ای دیگر از منتقدان هم برخی از نمایندگان مجلس دهم هستند که آنان هم نتوانستند عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهند. آنان به دنبال بهانه‌ای هستند تا به مجلس و دولت فعلی حمله کنند، اما از آنجایی که دولت و مجلسِ انقلابی و جهادی در حال فعالیت هستند، حرفی برای گفتن ندارند و به ادعای غلط اختلاف بین دولت و مجلس دامن می‌زنند.

23231

کد خبر 1578915

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه مجلس شورای اسلامی مجلس و دولت دولت و مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار همکاری دولت و مردم برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» شد و گفت:‌ برای این مسئله باید حرکت جهادی صورت گیرد.

آیت‌الله‌ لطف‌الله دژکام در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال سال همکاری دولت و مردم است و همگان باید برای تحقق شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: همه ما از تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی موجود ناراضی هستیم و باید مردم و دولت دست در دست هم گذاشته تا حرکتی جهادی برای برون رفت از این وضعیت و تحقق شعار سال صورت گیرد.

امام جمعه شیراز، یکی از این راهکارها را افزایش تولید در کشور دانست و گفت: اگر از مشکلات ناراحت هستیم باید در راستای رونق تولید قدم برداریم و این کار از عهده دولت به تنهایی بر نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت مردمی به معنای واقعی کلمه باید اتفاق بیافتد تا ان‌شاءالله به مرور بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • ذوالنوری: زنانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • حمله شدید اللحن مقام سابق امنیتی اسرائیل به کابینه فعلی
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود