Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به آغاز راهپیمایی های خانوادگی در استان از شهرستان هفتکل، گفت: مسئولان و بخش های مختلف و آحاد مردم می توانند در راهپیمایی خانوادگی با همکاری بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و شاهد یک همبستگی بیشتر در سطح خانواده ها، مسوولان و مردم شهر باشیم.

صدق خلیلیان در حاشیه این راهپیمایی خانوادگی، اظهارکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک فضای شاداب خانوادگی باید بتوانیم برای مردم فضایی را به وجود بیاوریم که در رفاه و آسایش باشند.  مردم نیازمند تفریح و شادابی هستند و طبیعتا باید به ورزش همگانی توجه کنیم که یکی از این ورزش ها،  راهپیمایی خانوادگی است.

به گزارش ایسنا،  وی افزود:  در دولت جدید در استان خوزستان نیز اولین راهپیمایی خانوادگی را از هفتکل شروع کردیم و ان شاالله بتوانیم هر هفته در سطح شهرستان ها این راهپیمایی را داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که در شرایط کرونا به سمت عادی سازی شرایط زندگی حرکت می کنیم و طبیعتا ورزش می تواند هم شادابی را برای آنها به ارمغان بیاورد و هم سلامتی شان را تضمین کندـ

وی بیان  کرد: خانواده ها نیز در این نوع برنامه ها می توانند مودت و همکاری خود را تقویت کنند و مسئولان و بخش های مختلف و آحاد مردم می توانند در راهپیمایی خانوادگی با همکاری بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و شاهد یک همبستگی بیشتر در سطح خانواده ها، مسوولان و مردم شهر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان صادق خليليان راهپیمایی خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 

کره شمالی و بلاروس در تلاش برای تعمیق روابط دوجانبه جهت "فعال کردن همکاری در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی" توافق کردند.

ایم، چون ایل، معاون وزیر امور خارجه کره شمالی و اوگنی شستاکوف، معاون وزیر امور خارجه بلاروس، در مورد نیاز به «تقویت تماس‌های سطح بالا» و توافق برای دیدار‌های بیشتر گفتگو کردند.

در این گزارش آمده است: «آن‌ها همچنین تصمیم گرفتند از یکدیگر در عرصه بین المللی حمایت و همکاری کنند تا روابط دوستانه بین دو ملت گسترش و توسعه یابد. «نماینده روسیه به جزئیات بیشتر درباره نوع توافق‌ها اشاره نکرده است.

بلاروس از متحدان روسیه در راستای حمایت از پیونگ یانگ توافقاتی را با کره شمالی اتخاذ کرده است. در مراسم بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس اولین توافقنامه بین دولتی در زمینه همکاری اقتصادی و فرهنگی بین کره شمالی و روسیه، سفیر کره شمالی گفت که هر دو ملت همبسته و همسایه در کنار هم به پیمودن مسیری به سوی «شکوفایی ابدی و یک راه جدید ادامه می‌دهند».

پس از آن، کره شمالی همکاری و توافق با متحدان روسیه را آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • همکاری اقتصادی و فرهنگی کره شمالی و بلاروس 
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی