Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه تالار بزرگ شهر همدان اختصاص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز ‌در سفر یک روزه به همدان از دو پروژه تالار بزرگ شهر و موزه هنرهای معاصر همدان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی با بیان اینکه 200 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح تالار بزرگ شهر همدان اختصاص خواهد یافت، گفت: پیش از این در شهرهای شیراز و اردبیل نیز اعتباراتی برای اجرای چنین طرح‌هایی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان در اجرای این طرح همراهی لازم را داشته باشد چرا که این پروژه متعلق به شهر همدان و مردم این شهر است، افزود: طرح‌هایی که هشت تا ده درصد پیشرفت فیزیکی دارند، برای اجرا اعتبار دریافت خواهند کرد.

معاون وزیر ارشاد: تأمین کاغذ به کمک واردات و تخصیص یارانه انجام می‌شودوزیر ارشاد: باید برای گسترش فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات تلاش کنیم/ بودجه سازمان از 12 به 4 میلیون یورو کاهش یافته استوزیر ارشاد: روابط فرهنگی خود را با اتریش گسترش می‌دهیموزیر ارشاد: گفتمان فرهنگی باید گفتمان غالب در حوزه مدیریت کشور شود

محمدمهدی اسماعیلی در این سفر همچنین از روند اجرایی موزه هنرهای معاصر شهر همدان نیز بازدید کرد و از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای پیشبرد این طرح خبر داد و ‌تاکید کرد: با سفر رئیس‌جمهور به همدان نیز بیش از 80 میلیارد تومان اعتبار به طرح اختصاص خواهد یافت و در مجموع اعتبار پروژه قریب به 100  میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه تالار بزرگ شهر همدان در سال 88 کلنگ‌زنی شده است، گفت: پس از خاکبرداری و هزینه 3 میلیارد تومانی، طرح در سال 89 متوقف شد و تا کنون اقدامی انجام نشده است.

احسانی با بیان اینکه سالن هزار نفری در این تالار بزرگ 10 هزار متر مربعی احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه درخواست مردم همدان است و تقاضای ما این است که اعتبارات لازم برای پیشبرد طرح اختصاص یابد.

گفتنی است، پروژه موزه هنرهای معاصر همدان در شش هزار و 600 متر مربع و در چهار طبقه در منطقه مصلای شهر همدان در حال ساخت است و در حال حاضر 49 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این دو طرح، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مهدی باب‌الحوائجی معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان و احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان وی را همراهی کردند.

حضور در جمع مدیران خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران بخش دوم سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان است که در مجتمع فرهنگی و هنری ابن سینا برگزار می‌شود.

پس از نشست با اهالی رسانه ، وزیر ارشاد در جشنواره صنعت چاپ شرکت کرده و در جمع فعالان این صنعت سخنرانی می‌کند.

پایان بخش سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان همدان نیز افتتاح موزه چاپ به عنوان مجموعه‌ای غنی و ارزشمند از قدمت چاپ و نشر در کهن دیار الوند است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میلیارد تومان اعتبار تالار بزرگ شهر استان همدان وزیر ارشاد برای اجرای شهر همدان همدان نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری به منظور امیدافزایی در سطح استان دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی اصغر دریایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با اشاره به فرموده رهبری، بر ضرورت جهاد تبیین و بیان عوامل امیدزا تاکید کرد و اظهار داشت: امپراطوری رسانه‌‌ای غرب در حال وارونه و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند.

وی با اشاره به عنوان شعار سال‌، اتحاد، انسجام و مشارکت مردمی در جهت تحقق این شعار ضروری دانست و گفت: تحقق شعار سال در استان فرهنگی کردستان با تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دنبال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: در سال گذشته بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی مواجه بودیم به طوری‌که به اذعان فعالان این عرصه تعدد و تنوع برنامه‌ها در طول یک دهه اخیر در استان بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: در کنار این برنامه‌ها، از اتمام پروژه‌های عمرانی غفلت نکردیم به طوری‌که افتتاح و بازگشایی سه طرح و پروژه عمرانی عرصه‌ فرهنگ و هنر استان از جمله نگارخانه هنر شهر سنندج، پلاتوهای سقز و دیواندره با مجهز شدن به آخرین ابزار و سیستم‌های صوتی و نورپردازی از جمله شاخصه دیگر این بارش‌های فرهنگی و هنری در عرصه توسعه فضاهای فرهنگی و هنری همه جانبه بود و پروژه‌های دولت قبل در حال اتمام است.

دریایی بیان کرد: در سال گذشته به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم، درجه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از درجه 3 به 2 ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه همه این برنامه‌ها در سایه امنیت پایدار برگزار می‌شود، اظهار کرد: امنیت کنونی را قدردان خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان امنیت برقرار است که همه ما و هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه قدردان این وضعیت هستند.

مدیرکل ارشاد استان کردستان خاطر نشان کرد: دیدار رئیس جمهور در سفر سال گذشته با اهالی فرهنگ و هنر استان و سفر مقامات وزارتخانه از جمله شخص وزیر و معاونین به استان فرهنگی کردستان و دیدار با هنرمندان و شنیدن دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات این قشر تأثیرگذاری از شاخصه‌های بارز عرصه فرهنگ و هنر استان در سال گذشته بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم