Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، بنفیکا که میزبان گروه D دور اِلیت لیگ قهرمانان اروپا است، با نتیجه ۸ بر ۳ از سد هالاداس مجارستان گذشت. مسئله‌ای که باعث شد این دیدار در کانون توجهات قرار بگیرد، گل‌های فوق‌العاده دیدنی و محشری است که حسین طیبی در این مسابقه به ثمر رساند.

به قول رسانه‌های پرتغالی، واقعا توضیح اینکه ستاره ایرانی گل نخستش را چگونه به ثمر رسانده، سخت و دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نیمه اول پس از دریافت توپ از آرتور، آن را با پای راست به پای چپ خودش پاس داد و با حرکتی دیدنی و با استفاده از غافلگیری دروازه‌بان، گل اول را به ثمر رساند. او در ادامه نیز از زمین خودی با ضربه‌ای استثنایی گل دومش را زد و این گل‌های فوق‌العاده او، مورد توجه رسانه‌های پرتغالی قرار گرفت.

روزنامه معروف اوژوگو با انتشار ویدیوی گل طیبی نوشت: "یک گل ماورائی؛ ببینید طیبی بازیکن فوتسال در دیدار بنفیکا - هالاداس چه کرد!" این روزنامه در ادامه نوشت: "گلی که طیبی به ثمر رساند، به نظر می‌رسد به زودی وایرال شود."

روزنامه آبولا نیز تیتر جالب توجه «این ویدیو را نگاه کنید، چشمان خود را بمالید و این گل بنفیکا را در لیگ قهرمانان را دوباره ببینید» را برای گل طیبی انتخاب کرد و نوشت: در دقیقه ۱۰ طیبی بازیکن ایرانی یک گل فوق العاده به ثمر رساند. در کنار خط زمین و با یک لمس، او با حرکتی دیدنی توپ را در تور دروازه قرار داد. نگاه کنید!

وب سایت desporto پرتغال نیز این گل طیبی را لایق جایزه  پوشکاش دانست و نوشت: حتی کسانی هستند که قبلاً از اهدای جایزه پوشکاش، به خاطر ژست فنی و فوق العاده بازیکن ایرانی قرمزها روی یکی از گل هایش، صحبت می کنند. بنفیکا در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتسال با نتیجه ۸ بر ۳ مقابل هالاداس مجارستان به پیروزی رسید، اما چیزی که باعث صحبت‌ درباره این بازی می‌شود دو گل (بخصوص گل اول) با امضای حسین طیبی ایرانی است.

این رسانه در ادامه نوشت: طیبی با یک حرکت تکنیکی واقعا خارق العاده در اواسط نیمه اول بنفیکا را ۳-۱ پیش انداخت. حتی کسانی هستند که از قبل قرار گرفتن این گل در لیست "جایزه پوشکاش" (بهترین گل سال) را درخواست کرده اند و واکنش هم تیمی های او گویای همه چیز است. اما طیبی ۳۳ ساله که فصل گذشته به بنفیکا آمده بود، به همین جا بسنده نکرد و تنها یک دقیقه بعد گل فوق‌العاده دیگری را به ثمر رساند، این بار او پس از یک توپ ربایی، توپ را از زمین خودی و از بالای سر دروازه حریف وارد دروازه کرد.

وب سایت observador پرتغال نیز در این باره نوشت: گل حسین طیبی بازیکن ۳۳ ساله ایرانی که برای عقاب‌ها به ثمر رساند، هم‌اکنون در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. طیبی پس از پاس‌کاری با آرتور، با حرکتی که برای درک آن تنها دیدن و مرور آن آسان تر از توضیح دادن است، توپ را در درون دروازه قرار داد. اگر به زبان ساده بخواهیم بگوییم، بازیکن بنفیکا در حین چرخش سریع توپ را از پای راست به پای چپ رساند و با یک ضربه همه را غافلگیر کرد. باز هم می‌گوییم، دیدن این گل آسان تر از توضیح دادن آن است!

وب سایت the۱۸ نیز با تیتر «جادوگر ایران، مهارتی سحرآمیز یک گل به ثمر رساند که برای درک آن به تکرار فوری ویدیوی نیاز دارید» نوشت: تیم فوتسال بنفیکا در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان با نتیجه ۸ بر ۳ تیم هالاداس مجارستان را شکست داد. در این شهر بحث اصلی، روی گل باورنکردنی حسین طیبی از بنفیکا است. این ایرانی با ترفندهای عالی توانست گل سوم بنفیکا را به ثمر برساند. 

در ادامه این گزارش آمده است: نمی‌دانم این ترفند در تاریخ ورزش انجام شده است یا خیر. از این لحظه به بعد من آن را ذهن برتر ایرانی می‌نامم. طیبی در صورت تمایل می‌تواند نام را تغییر دهد. این بازیکن ۳۳ ساله جوایز متعدد فوتسالی را در کارنامه خود دارد، از جمله مقام سومی با ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶. این ترفند فانتزی او با بنفیکا ممکن است بهترین دستاورد او بوده باشد.

کد خبر 640836 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتسال و فوتبال ساحلی لیگ قهرمانان ثمر رساند فوق العاده حسین طیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی / میکاپ سنگین مریم مومن و یکتا ناصر( فیلم)

جمعی از بازیگران زن ایرانی یک موزیک ویدئوی خلاقانه به مناسبت چهارشنبه سوری و نوروز منتشر کرد.

به گزارش باتو، در این موزیک ویدئو بازیگرانی نظیر یکتا ناصر، مریم مومن، متین ستوده، الیکا عبدالرزاقی، محیا دهقانی، نگار نیکدل و صبا محمدی حضور دارند.

بازیگران زن در این موزیک ویدئو میکاپ ها و لباس های جذاب رنگ سال را پوشیده اند و در بخشی از موزیک ویدئو از آهنگ معروف تو خوبی تو ماهی معین هم استفاده شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله تند ستاره برزیلی به روبینیو و آلوز
  • پشت صحنه کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی / میکاپ سنگین مریم مومن و یکتا ناصر( فیلم)
  • (ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!
  • پیش به سوی نیمه‌نهایی با ۳۲ امتیاز دو ستاره ایرانی
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • ویدئو| لحظۀ ترور یک پیرمرد فلسطینی در کرانه‌باختری
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند
  • پیغام هولناک مقابل خانه ستاره نامدار فوتبال؛ خانواده ات را می کشیم اگر به این تیم برگردی!
  • شوکه‌کننده: تهدید به مرگ خانواده‌ ستاره آرژانتین!