Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشنامه تخصیص و پرداخت حقوق آذرماه از طریق سامانه یکپارچه نظام اداری صادر شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی به تمامی دستگاه‌های اجرایی درباره حقوق و مزایای کارکنان خود که از محل بودجه عمومی دولت (عمومی، متفرقه و اختصاصی) پرداخت می‌کنند، صادر شد.

این بخشنامه با اشاره به بند (الف) تبصره (20) قانون بودجه سال 1400 کل کشور و پیرو بخشنامه 30 مهر معاون اول رئیس جمهور و نامه دبیر هیات دولت در خصوص تصمیمات متخذه در جلسه هیات وزیران و به منظور ساماندهی و ایجاد انضباط مالی در پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان آمده است: از آذرماه سال‌جاری، تخصیص و پرداخت حقوق و مزایا، صرفاً بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمند ایران) و به ذی‌نفع نهایی انجام می‌گیرد؛ لذا ضروری است تمامی دستگاه‌های اجرایی، نسبت به ثبت، تکمیل و به روز رسانی کارکنان و ثبت حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر و سایر پرداختی‌ها که تحت هر عنوانی در آذرماه قصد پرداخت آن را دارند، حداکثر تا 15 آذرماه در سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمند ایران) اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گونه پرداخت مازاد بر ارقام ثبت شده در سامانه مذکور مجاز نیست.

دراین بخشنامه تاکید شده است، هر گونه مسئوریت عدم پرداخت حقوق و مزایا، ناشی از عدم ثبت اطلاعات مذکور، بر عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی و ذیحساب/ مدیر امور مالی ذیربط خواهدبود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از 5هزار میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیه الله بیگدلی افزود: میزان اعتبار اختصاص یافته به دهیاری های استان در دولت سیزدهم ۲ برابر کل هفت سال گذشته پیش از آن بوده است.

وی از تاسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید استان در دولت سیزدهم خبر داد و اظهار کرد: در زمان حاضر تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسید و ۶۲۵ دهیاری نیز در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها یکی از عوامل تاثیرگذار است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان به ابلاغ آیین‌نامه اجرایی استفاده دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه درجه بندی دهیاری های استان انجام شد و بر اساس آن اکنون ۷۸ دهیاری در استان واجد شرایط دریافت اعتبارات تملک دارایی به عنوان دستگاه اجرایی هستند.

بیگدلی خاطرنشان کرد: ابلاغ آیین‌نامه اجرایی استفاده دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌ها، گامی بلند در راستای توسعه روستایی و خدمات رسانی به روستاییان است که به همت و تدبیر دولت سیزدهم انجام می شود..

کد خبر 6057685

دیگر خبرها

  • کسری حقوق دستگاه‌های اجرایی استان کرمان پرداخت شد
  • فهرست کشیک نوروزی کارکنان سامانه‌های پرداخت بانکها و شرکتهای ارائه کننده خدمات اعلام شد
  • بخشنامه مقابله با فساد در بستر سامانه مدیریت ریسک فساد ابلاغ شد
  • بیانیه سازمان نظام پرستاری درباره خواسته‌های جامعه‌پرستاری
  • پرداخت بیش از ۵هزار میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان
  • پرداخت بیش از 5هزار میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان
  • مدیران و کارکنان در برابر مسوولیت خود امانتداری کنند
  • تمدید معافیت واردات طلا، پلاتین و نقره از پرداخت مالیات
  • اهتمام مدیران در جذب ۸۰۰ میلیارد اعتبارات تملک دارایی‌های استان
  • پرداخت پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان