Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد چراغپور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین این سامانه در شهرکرد پنج میلیمتر، بروجن۲.۹ میلیمتر، لردگان سه میلیمتر، اردل ۷.۴میلیمتر، فارسان ۸.۱ میلیمتر، سامان ۳.۵ میلیمتر، بن چهار میلیمتر، شلمزار ۹.۷ میلیمتر، سورشجان ۷.۳ میلیمتر، فرخشهر ۱.۹ میلیمتر، ایلبیگی ۴.۹ میلیمتر، مالخلیفه ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیمتر، بلداجی ۵.۵ میلیمتر ، دوآب صمصامی ۱۴.۶ میلیمتر و آلونی سه میلیمتر به همراه داشت.

وی اظهارداشت: میانگین بارش سال آبی جاری در چهارمحال و بختیاری به ۷۶ میلیمتر رسید که  این بارش در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد کاهش و در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلند مدت ۲۸ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه بارش اخیر باران در استان و در شهرستان کوهرنگ تگرگ بود، گفت: بارش‌ها از منطقه خارج شد و برای روزهای جمعه و شنبه کاهش دما را دنبال خواهد داشت.

به گفته وی، میزان بارش در مقایسه با میانگین بلند مدت در شهرکرد ۳۵درصد، کوهرنگ ۴۷ درصد، بلداجی ۳۰درصد ،فرخشهر ۵۳درصد، فارسان ۴۲ درصد، اردل ۳۸درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.
۹۶.۱ درصد مساحت چهارمحال و بختیاری درگیر خشکسالی است و این موضوع بر افت ذخایر آب زیرزمینی این استان به شدت تاثیر گذاشته است.

برچسب‌ها بارندگی چهارمحال وبختیاری سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی چهارمحال وبختیاری سازمان هواشناسی بارندگی چهارمحال وبختیاری سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری

قطره گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی چهارمحال و بختیاری، بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در سطح استان است.

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: طی این مدت بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود. 

بیشتر بخوانید

لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود

وی اضافه کرد: بارش برف در ارتفاعات و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود. 

قطره ادامه داد: برای روز پنج شنبه آسمانی صاف تا کمی ابری و کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

وی گفت: برای روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین استان در سامانه بارشی اخیر در سال آبی جاری
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال وبختیاری
  • پیش بینی کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری
  • برف بهاری مصداق تغییر اقلیم/بارش‌های اخیر شدت خشکسالی در کشور را کاهش نداد  
  • بارش چشمگیری برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود