Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی هندبال بانوان کشورمان گفت: در مسابقات جهانی در گروه سختی قرار داریم، اما تلاش می‌کنیم حضور پررنگی در مسابقات داشته باشیم. - اخبار ورزشی -

عطیه شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: هشت اردوی پرفشار را تا قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اردن داشتیم و تیم همدل و یکدستی به مسابقات اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اردن شرایط سختی داشتیم و‌ تنها در سه بازی کادر فنی را روی نیمکت داشتیم، اما در نهایت توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و جواز حضور در مسابقات جهانی اسپانیا را به دست آوردیم.

وی در ادامه افزود: در آن شرایط هیچکس جز فیزیوتراپ و سرپرست تیم را به‌عنوان کادر فنی نداشتیم و حضور پاکدل در اردن به ما انگیزه داد و به این حضور نیاز داشتیم.

ملی‌پوش هندبال کشورمان یادآوری کرد: در گروه سختی قرار داریم. رومانی، نروژ و قزاقستان جزو تیم‌های مطرح جهان هستند، اما تلاش می‌کنیم تا حضور پررنگی را داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

به گزارش تسنیم، بیست‌وپنجمین دوره مسابقات جهانی هندبال بانوان برای اولین بار با حضور 32 تیم و از اول تا نوزدهم دسامبر 2021 (10 تا 28 آذر) در اسپانیا برگزار می‌شود.

مسابقات جهانی هندبال بانوان در چهار شهر Castelló ، Granollers ، Llíria و Torrevieja برگزار می‌شود و ایران با قرار گرفتن در جایگاه چهارم مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار مجوز حضور در این مسابقات را کسب کرد و در کنار نروژ، رومانی و قزاقستان در گروه C رقابت‌های جهانی قرار گرفت.

برنامه مسابقات ایران در دور نخست به شرح زیر است:

ایران - رومانی، 12 آذر، ساعت 20:30
ایران- نروژ، 14 آذر، ساعت 23
ایران- قزاقستان، 16 آذر، ساعت 20:30

تیم ملی هندبال بانوان فردا به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شود


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی هندبال بانوان هندبال تیم ملی هندبال بانوان هندبال مسابقات جهانی هندبال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید

به گزارش قدس آنلاین پنجمین روز مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس در شرایطی به میزبانی برزیل در حال برگزاری است که دقایقی پیش، پوریا نوروزیان در فینال با ایستادن در رده ششم به کار خود پایان داد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد. در این بخش تیراندازان صربستان و ایتالیا المپیکی شدند.

این ملی‌پوش تیراندازی در سه‌وضعیت هم باید به مصاف رقبای خود برود و باید دید آیا در این تقابل می‌تواند بلیت حضور در پاریس را به نام خود ثبت کند یا خیر؟ از ساعتی دیگر نیز نجمه خدمتی و شرمینه چهل‌امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متردر خط آتش قرار می‌گیرند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع کسب سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ فروردین در برزیل آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد. ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در این رویداد حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر