Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:44:30 GMT

قطب صنعت چاپ در همدان تثبیت شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۸۱۹۸

قطب صنعت چاپ در همدان تثبیت شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در آیین گشایش موزه صنعت چاپ استان همدان با اشاره به تاریخ سه و هزار سیصد ساله استان همدان بیان کرد: فرهیختگان استان همدان در تمامی زمینه حضوری موثر و مهم در فرهنگ و تاریخ این کشور دارند.

او با بیان اینکه در دفاع مقدس و تاریخ گذشته و عرصه‌های علمی، بزرگانی تاثیر گذار از این استان رشد کرده و در سطح کشور تاثیر گذار بوده اند، افزود: ایجاد نماد فرهنگی ملی در استان همدان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی بابایی ادامه داد: ایجاد پردیش سینمای استان، موزه منطقه‌ای همدان، تالار بزرگ شهر همدان و موزه هنر‌های معاصر استان از جمله اقدامات اولیه انجام شده در این زمینه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت چاپ باید به شایستگی نقش خود را در فرآیند توسعه کلان شهر همدان ایفا کند، تاکید کرد: لزوم توجه به صنعت چاپ در استان همدان و ایجاد قطب صنعت چاپ به مرکزیت استان همدان باید مورد توجه قرار گیرد و با تمام توان به سمت این مسیر حرکت کنیم که کاملا شدنی و محقق است.
انتهای پیام/د. ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت چاپ استان همدان صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مدیر صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: هم اکنون بیش از ۱۳ هزار واحد صنفی در شهرستان تربت حیدریه فعال هستند.   محمدرضا ملکی روز سه‌شنبه افزود: امید است بتوان در آینده‌ای نزدیک واحدهای تجاری برای فعالیت تخصصی اصناف ایجاد کرد که دارای دسترسی آسانی هم برای مردم باشند.   وی ادامه داد: اجاره نشینی اصناف موجب می‌شود هر ساله هزینه‌ها افزایش یابد و این فعالان با مشکل در پرداخت هزینه اجاره بها رو به رو می‌شوند.   مدیر صنعت معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: انتقال واحدهای کارگاهی هم به شهرک های صنفی یا مجتمع های صنفی نیازی است که باید به آن پاسخ داد.   ملکی افزود: اگر بتوان مجتمع ها و شهرک های صنفی دارای دسترسی آسان هم برای این منظور ایجاد کرد اقدام بزرگی در راستای کمک به بهبود خدمات و محیط شهری انجام گرفته که مردم آثار آن را در مبلمان شهری و ساماندهی فعالان این حوزه مشاهده خواهند کرد.   وی ادامه داد: یکی دیگر از نیازهای شهرستان تربت حیدریه ایجاد سایت یا مجموعه نمایشگاهی دائمی است که این می‌تواند برای ساکنان ۱۲ شهرستان اطراف تربت حیدریه نیز مفید باشد.   مدیر صنعت معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: افزون بر ۱۳ هزار واحد صنفی فعال این شهرستان براساس نوع فعالیت شان شامل توزیعی، خدماتی، فنی و خدمات فنی تقسیم بندی می شوند که در قالب ۴۲ اتحادیه صنفی و یک اتاق اصناف مشغول به فعالیت هستند.   ملکی افزود: ۲۳ انتخابات صنفی هم طی سال گذشته برگزار شد و تلاش می‌شود در سال جاری هم هفت انتخابات برگزار شود.   مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان
  • افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود