Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با هدف جلب رضایت مشتریان بهبودهای کیفی متعددی در وانت آریسان اعمال شده، گفت: به زودی با عرضه این خودرو، سهم ایران‌خودرو از بازار خودروهای کار سبک احیا خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایکوپرس- بابک رحمانی، با بیان این که این اقدام توسعه‌ای در راستای اهداف و سیاست‌های وزارت صمت و رضایت مشتریان انجام شده، افزود: با توجه به لزوم ارتقای استانداردها و کیفیت محصول آریسان، خط تولید این خودرو در ماه‌های اخیر متوقف و پروژه‌های متعدد کیفی برای بهبود آن اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات اساسی در بخش قوای محرکه و شاسی و همچنین افزایش امکانات و تجهیزات از جمله بهبودهای صورت گرفته در آریسان دو است.
وی تامین بخشی از نیاز بازار خودروی کار کشور و انتظار مشتریان برای ارایه محصولی کیفی را هدف ایران خودرو از عرضه آریسان دانست و گفت: خلاء ایجاد شده در بازار این بخش از خودروها با آریسان دو تامین و سبد محصولات ایران خودرو نیز متنوع‌تر خواهد شد.
رحمانی با بیان این که تغییراتی که در بدنه این محصول اعمال شده، سبب بهره‌برداری بهینه‌تر از آن خواهد شد، گفت: با توجه به دوگانه سوز بودن این خودرو،‌ برای جلوگیری از اشغال فضای بار، مخزن به زیر بدنه منتقل شده و با گنجایش بار ۷۵۰ کیلوگرم، امکان بارگیری بیش‌تری فراهم شده است.
وی با اشاره به سابقه طولانی ایران خودرو در تامین خودروهای کار سبک، گفت: آریسان دارای استانداردهای آلایندگی یورو پنج و با قابلیت‌های مورد نیاز بازار، سهم ایران خودرو را در این بخش از بازار افزایش خواهد داد.
رحمانی گفت: آریسان به زودی به تولید انبوه خواهد رسید و به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران خودرو خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در بخش خبر از تحریریه امشب ، گلایه برخی از شهروندان در خصوص استقرار وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت به فومن مطرح شده است.

در این گزارش ، برخی از شهروندان از ایجاد ترافیک در این منطقه گلایه کرده و برخی دیگر هم از عرضه مستقیم و قیمت مناسب کالا‌ها و محصولات عرضه شده در این وانت بار‌ها ابراز رضایت کرده اند.

دیگر خبرها

  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم