Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، چهارشنبه شب در چارچوب دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال یونان، تیم آاک آتن به مصاف تیم کیفیسیا رفت و به برتری ۴ بر صفر دست یافت. در این بازی کریم انصاری فرد گل اول و احسان حاج صفی گل آخر تیم آاک را به ثمر رساندند.

سایت onsports با تمجید از کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان نوشت، انصاری فرد یک راه حل محکم و استوار در گلزنی برای آاک در دومین سال است، زیرا توانسته در هر رقابتی برای تیم خود گل بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه او گزینه شماره یک برای خط حمله محسوب نمی‌شود، ولی قدرت گلزنی بالایی دارد و توانسته پشت سر «سرخیو آراخو» رقابت خوبی را در تیم ایجاد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریم انصاری فرد آاک آتن یونان دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو

مهاجم بلند قامت لایپزیش، مشتریان متعددی در انگلستان دارد. 

آرسنال در حال برنامه‌ریزی برای جذب یک مهاجم در تابستان امسال است و نام بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیش، در لیست خرید آن‌ها قرار دارد.

طرفداری | به گزارش استاندارد اسپورت، توپچی‌ها پس از خروج از لیگ قهرمانان با شکست مقابل بایرن مونیخ در روز چهارشنبه، در حال برنامه ریزی برای نقل و انتقالات هستند. میکل آرتتا، سرمربی این تیم، می‌خواهد تیمش را برای فصل آینده تقویت کند و باشگاه با بررسی گزینه‌ها، ششکو، بازیکن 1.95 سانتیمتری اهل اسلوونی را دنبال می‌کند. آرسنال برای جذب این بازیکن 20 ساله با چلسی و منچستریونایتد که آن‌ها هم او را زیر نظر دارند، رقابت خواهد کرد. نمایندگان ششکو در طول این فصل مهمان بازی‌های چلسی و منچستریونایتد بوده‌اند.

ششکو همین تابستان گذشته از باشگاه خواهرخوانده‌، یعنی ردبول سالزبورگ به لایپزیش منتقل شد، اما این تیم بوندس‌لیگایی در حال آماده شدن برای زندگی بدون اوست و به دنبال یار جانشین می‌گردد. ششکو در قرارداد خود بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی (۴۲.۷ میلیون پوندی) دارد که می‌تواند در تابستان فعال شود. ششکو در مجموع رقابت‌های این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده است و کارشناسان آینده درخشانی را برای او متصور هستند. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود/ تمجید از پیوند بی‌نظیر دیپلماسی و میدان
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • ایران با وجود تحریم‌ها چگونه توانسته تا این حد پیشرفت نظامی کند؟