Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@08:17:13 GMT

3 محور اصلی بودجه 1401 از نگاه سید ابراهیم رئیسی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۸۲۶۴

3 محور اصلی بودجه 1401 از نگاه سید ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی پنج‌شنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، تاکید کرد: در تدوین لایحه بودجه، جهت‌گیری‌ها و هدف‌گذاری‌ها باید به سمت تحقق و رعایت محورهای مدنظر مقام معظم رهبری در اصلاح ساختار بودجه باشد.

وی تعامل با مجلس شورای اسلامی و استفاده از نظرات نمایندگان و همچنین نخبگان و فعالان اقتصادی را در امر تکمیل و جامعیت لایحه بودجه سال آینده کل کشور ضروری دانست و افزود: با توجه به تهیه سند تحول لازم است محورها و جهت‌گیری‌های لایحه بودجه با این سند همسو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز گزارشی از چارچوب کلان و هدف‌مند لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ ارائه داد که در آن، جداول و سیاست‌های پیشنهادی در چارچوب محورهای مورد تاکید رئیس جمهور تشریح و مقرر شد پس از تصویب نهایی در هیات دولت به اطلاع مردم برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین از روند ایجاد صندوق‌ «پیشرفت و عدالت» در هر یک از استان‌ها به عنوان ابزاری برای جلب مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری‌های مختلف گزارش داد.

23215

کد خبر 1578965

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم لایحه بودجه سیدابراهیم رئیسی لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیسی به پاکستان؛ پس از کراچی، لاهور هم تعطیل شد

فرارو- در چارچوب سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران، به پاکستان در لاهور تعطیل رسمی اعلام شد.

به گزارش فرارو، دولت استانی لاهور اعلام کرده که تعطیلات فقط برای منطقه لاهور اعمال می‌شود، و هیچ تعطیلی در بخش‌های دیگر پنجاب اعمال نمی‌شود.

لازم به ذکر است که روز گذشته کمیسر کراچی نیز به مناسبت ورود سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه را تعطیل رسمی اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه سید حسن نقوی، کمیسر کراچی، در بدو ورود ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به کراچی در ۲۳ آوریل این شهر تعطیل رسمی خواهد بود. تمامی موسسات خصوصی و دولتی و همچنین موسسات آموزشی در این روز تعطیل خواهند بود.

لازم به ذکر است سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران امروز در یک سفر رسمی سه روزه وارد پاکستان شده است.

پس از آن، رئیسی با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار کرد. شهباز شریف به رئیس جمهور ایران گفت که پس از انتخابات سراسری، شما اولین رئیس دولتی هستید که به پاکستان سفر می‌کنید، همه ملت از سفر شما استقبال می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • سفر رئیسی به پاکستان؛ پس از کراچی، لاهور هم تعطیل شد
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • عکس | کاشت نهال در پاکستان توسط رئیسی
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است