Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر حسینی مسئول روابط عمومی هیات تیراندازی استان گفت: رقابت‌های آزاد کشوری تیراندازی سلاح‌های بادی بانوان در گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ۹۰ ورزشکار در سالن تیراندازی ۸۰ خط آزادی تهران برگزار شد.

او با بیان اینکه یاسمن مومن زاده نماینده خوزستان در این دوره از رقابت‌ها، در بخش جوانان و نوجوانان و در رشته تپانچه ۱۰ متر بادی بانوان کشور به مصاف حریفان خود رفت، افزود: در پایان این بخش، مومن‌زاده، پس از مهسا نیک‌نفس از استان اصفهان، نایب قهرمان شد و مدال نقره را به گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تصریح کرد: مهدیسا برزگر از استان مازندران هم عنوان سوم مسابقات آزاد سلاح‌های بادی رشته تپانچه ۱۰ متر بانوان کشور را از آن خود کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی مسابقات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هانیه رستمیان تیرانداز مازندرانی در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و انتخابی المپیک برزیل در تپانچه ۲۵ متر راهی فینال شد.


در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.


در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.


زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.


امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات، فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

 

یاداور می شود پیش از این، هانیه رستمیان تیرانداز ساروی در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.



دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد