Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس جاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در گردهمایی سالانه روسای ادارات ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه در حوزه ورزش قهرمانی اتفاقات بسیار خوبی در ورزش استان رخ داده است، بیان کرد: بعد از هشت سال صاحب دومین مدال المپیکی ورزشکاران استان شده ایم و مدال‌های مختلف و رنگارنگی در پارالمپیک و مسابقات جهانی را کسب کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: به منظور ایجاد و افزایش انگیزه قهرمانان المپیک و پارالمپیک، از مهرماه پارسال  تا کنون ۱۸۳ سکه طلا و ۳۶۰ میلیون تومان پاداش نقدی به قهرمانان استان اهدا شده است.

حاجی زاده با بیان اینکه تفکر استراتژیک با رویکرد آمایشی را سرلوحه کار خود قرار داده ایم، ادامه داد: ۲۰ رشته ورزشی را که می‌توانیم در آن‌ها در مسابقات المپیک، پارالمپیک و بازی‌های آسیایی صاحب مدال شویم را در اولویت قرار داده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به  افزایش بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزود: کمک‌های وزارت نفت به ورزش استان فارس از ۱۷۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ به ۷۵۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ افزایش یافته و از ابتدای امسال حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از کمک‌های وزارت نفت به اعتبارات استانی اضافه شده است.

او با تقدیر از سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، او را یار و یاور ورزش استان فارس خواند و گفت: موسوی از نمایندگانی است که اعتبارات خوبی را برای رشد ورزش استان از سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت نفت جذب کرده است.

حاجی زاده با تاکید بر تقویت روابط اجتماعی، زمینه سازی برای کار گروهی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از فواید و ثمرات ورزش همگانی دانست و بر لزوم تقویت آن در جامعه تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: در حوزه ورزش همگانی با توجه به واکسینه شدن ورزشکاران و عامه مردم در برابر ویروس کرونا، شاهد رونق روزافزون هستیم.

او تصریح کرد: در حوزه ورزش همگانی، استان فارس در جایگاه هشتم کشوری و شهر شیراز از جایگاه نخست بین کلان شهر‌ها برخوردار بوده و چهار شهرستان استان فارس نیز در بین رتبه‌های اول تا بیستم کشوری قرار دارند که نشانگر پویایی و نشاط جامعه در استان فارس است.

 حاجی زاده ادامه داد: در شرایط کرونا، بیش از هفت هزار کلیپ در راستای فرهنگ سازی توسعه ورزش همگانی از سوی هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تولید و منتشر شده است.

او با بیان اینکه ورزش همگانی و تفریحی می‌تواند آثار مثبت مهمی را برای جامعه در پی داشته باشد، افزود: طبق تحقیقات، ۸۰ درصد مرگ و میر‌ها در کشور ناشی از بیماری‌های غیر واگیر است که ورزش می‌تواند نقش مهمی را در پیشگیری از ابتلا به آن‌ها ایفا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با تقدیر از اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر و پالایشگاه پارسیان در برگزاری این گردهمایی گفت: اتفاقات خوبی در ورزش شهرستان‌های مهر و لامرد با همکاری نماینده این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی رخ داده است.

حاجی زاده با اشاره به سفر اخیر نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تکمیل مجموعه ورزشی شهدای مهر، مقرر شد مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از وزارت نفت و ۲۵ میلیارد ریال از وزارت ورزش اختصاص یابد.

او تصریح کرد: انتظار می رود با تزریق این اعتبارات بخشی از این طرح که شامل سالن و استخر مجموعه ورزشی است تا تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: مناقصه ساخت ۱۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان مهر برگزار شده و پیمانکار آن‌ها مشخص شد و عملیات اجرای برخی از آن‌ها آغاز شده است.

گردهمایی سالانه روسای ادارات ورزش و جوانان ۳۶ شهرستان استان فارس  به میزبانی شهرستان مهر در سالن همایش‌های پالایشگاه گازی پارسیان برگزار شد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان المپیک مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس میلیارد ریال ورزش همگانی ورزش استان وزارت نفت حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال

   به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی پوشان فوتسال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در سخنانی گفت: از جناب آقای هاشمی وزیر محترم سپاسگزارم که برای دومین بار در جمع ملی‌پوشان فوتسال حاضر شدند، اهتمام ایشان در این حوزه جای تقدیر و تشکر دارد.    وی افزود: تلفیق بین چهره‌های باتجربه و جوان تصمیم درست آقای شمسایی برای آینده‌سازی است. بازیکنان تیم فوتسال دشواری‌ها و کمبود‌ها را تحمل می‌کنند و همیشه مایه مباهات هستند.   هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی بیان داشت: خیلی خوشحالم که در آخرین تمرین شما در تهران پیش شما هستم، امیدوارم به لطف خدا و تلاش و جنگندگی که دارید عیدی خوبی به مردم بدهید.   وی بیان داشت: بحث جوانگرایی اگر با تدبیر و عاقلانه باشد حتماً موثر است و به آقای شمسایی تبریک میگویم که میانگین سنی تیم ملی را پنج سال کاهش داده است.    وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: جام رمضانی که در سراسر کشور برگزار می‌شود اتفاق بزرگی است و آقای تاج به عنوان تصمیم‌گیر کلیدی فوتسال آسیا تواند این مسابقات را به عنوان یک الگویی برای تمام کشور‌های مسلمان بدل کند و شاهد یک رمضان کاپ در سطح بین‌المللی باشیم.   احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال نیز ضمن خیرمقدم به وزیر و همراهان گفت: تیم ملی فوتسال چندین اردوی تدارکاتی را در خلال تعطیلات برگزار کرد و برای برگزاری دیدار‌های تدارکاتی به تورنمنت ویتنام اعزام شد.    وی افزود: این ۱۴ نفری که به عنوان لیست نهایی اعلام شده‌اند، سربازان ایران هستند و به نمایندگی از خانواده فوتسال ایران با تمام وجود برای افتخارآفرینی به میدان می‌روند.   وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این دیدار گفت: هیچ چیزی برای دل‌خوش کردن مردم جلودار تیم ملی ما نیست، ما با پرچم مقدس ایران به میدان می‌رویم و با حمایت‌های رئیس فدراسیون ایمان دارم اول جام قهرمانی را پس می‌گیریم و دوم جام را به مردم ایران تقدیم کنیم.   در حاشیه این دیدار جایزه سعید احمدعباسی آقای گل لیگ برتر فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به وی اهدا شد.   تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران فردا ساعت ۱۸ برای شرکت در جام ملت‌های آسیا عازم شهر بانکوک در کشور تایلند است. ­

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از فردا در مریوان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده جوانان در شهرستان مریوان
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به میزبانی مریوان برگزار می شود
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز