Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های امروز نماز جمعه گرگان اظهار داشت: ناوگان نیروی دریایی ارتش موفق به اجرای ماموریتی بزرگ در مسافتی به طول ۴۵ هزار کیلومتر و به مدت ۱۴۰ روز شد .

وی ادامه داد: حضور مقتدرانه نیروی دریایی بیانگر تاثیرگذاری قوای مسلح ایران در معادلات نظامی در آب‌های فراسرزمینی و حتی پهنه آبی اقیانوس اطلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گرگان به اتفاقات اخیر اصفهان اشاره کرد و افزود: بخشی از این تجمع به مطالبه توأم با آرامش کشاورزان اصفهانی مربوط به کم آبی بود که با حفظ نظم توسط نیروی انتظامی همراه شد اما حدود چند صد نفر که بومی و کشاورز نبودند به تحریک شبکه‌های خارجی قصد سوء استفاده از این تجمع صنفی را داشتند که با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی ناکام ماندند.

وی مشکل آب را دغدغه ملی برشمرد و گفت: ضرورت دارد مسئولان نظام در خصوص چالش آب چاره اندیشی و تدبیر کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان به فرارسیدن روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان به عنوان فرهیختگان جامعه باید شرایط و جایگاه خاص کشور را در سطح جهان برای عموم مردم تبیین کنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس گفت: ایشان سمبل شجاعت و مبارزه با استعمار بود.

 امام جمعه گرگان ادامه داد: آیت الله مدرس نماینده ای بود که تلاش استکبار برای ترساندن و تطمیع وی بی‌نتیجه ماند و باید ایشان الگوی نمایندگان مجلس باشند.

 نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به روز معلولان اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت های لازم برای بهره مندی از توان و استعداد معلولان جامعه فراهم شود.
 آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: بسیاری از معلولان هر چند در ظاهر با مشکلات جسمانی مواجه هستند اما توان کارهای بزرگ و خدمات ارزنده به جامعه و دولت را دارند.

برچسب‌ها استان گلستان گرگان سید کاظم نورمفیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان گرگان استان گلستان گرگان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های علمی و اقتصادی جامعه در پرتو امنیت شکل می‌گیرد

تولیت آستان قدس رضوی ضمن تجلیل از اقدامات امنیت آفرین نیروهای مسلح کشور، گفت: پیشرفت‌های علمی و اقتصادی جامعه در پرتو امنیت شکل می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در دیدار جمعی از فرماندهان یگان‌های ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش در محل قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق و شرق نزاجا در مشهد انجام شد؛ ضمن تبریک روز ارتش را به خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی، نسبت به تقویت امور فرهنگی و تربیتی برای نیرو‌های کادر، خانواده‌های کارکنان و سربازان وظیفه تأکید و اظهارداشت: تعداد قابل توجهی از جوانان کشور برای حدود دو سال در اختیار مراکز نیرو‌های مسلح در قالب دوره سربازی هستند، این دوران فرصتی مغتنم برای آماده‌سازی جوانان برای مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و تقویت روحیه شجاعت، اقتدار، استقلال، وطن‎پرستی و تعهد به نظام، انقلاب و ولایت فقیه در نسل جوان است.

وی ابراز کرد: می‌توان با استفاده از روش‌های ارتقاء روحیه و طرح‏‌ها و برنامه‎‌های فرهنگی مطلوب به نیرو‌های کادر، خانواده کارکنان و سربازان وظیفه در برابر بسیاری از آسیب‏‌ها مصونیت بخشید و این مهم نیازمند وجود رابطه دوستی و الفت میان روحانیون عقیدتی سیاسی نیرو‌های نظامی با نیروهاست.

تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش نیرو‌های نظامی در حفظ امنیت کشور اشاره و اظهار کرد: امنیت، بنیادی‌ترین و مهمترین نیاز و لازمه رشد، توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است، به‌طوری که شکوفایی استعداد‌های فردی و پیشرفت‌های علمی، اقتصادی در پرتو امنیت شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت تأمین امنیت و مرزداری گفت: یکی از دعا‌های صحیفه سجادیه دعا برای مرزبانان است، امنیت و مرزبانی آنقدر مهم است که امام سجاد(ع) برای مرزداران دعا می‌کنند و این نشان دهنده اهمیت امنیت است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در ادامه سخنان خود به موفقیت ایران در عملیات «وعده صادق» اشاره و ابراز کرد: پیش از انجام این عملیات آمریکا برای عدم عکس العمل به ایران التماس می‌‎کرد، در طی عملیات برای نجات اسرائیل پدافند‌های 10 کشور به کمک این رژیم جعلی آمدند و پس از این عملیات آمریکا اعلام کرد که در هیچ تهاجمی علیه ایران شرکت نمی‌کند؛ این‌ها نشان دهنده قدرت و اقتدار ایران است.

وی بیان کرد: امروز به اعتراف خود غربی‎‌ها ایران به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده است، عملیات تاریخی و قاطع «وعده صادق» که طی آن بخش قابل توجهی از موشک‎‌های ایران هزار و صد کیلومتر را پیموده و با عبور از سامانه‌های دفاعی متعدد متحدان غربی اسرائیل و گنبد آهنین این رژیم، به عمق فلسطین اشغالی رسید؛ از توان نیروهای نظامی ایران حکایت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: عملیات «وعده صادق»، عملیاتی مخفی و غافلگیرکننده نبوده، ایران از قبل این عملیات را اعلام کرده بود و اسرائیل و متحدان غربی آن علی‌رغم آگاهی و هوشیاری، متحمل این ضربات سنگین شدند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این عملیات غرور آفرین و عزت بخش که با هماهنگی نیرو‌های مسلح ایران انجام شد، معادلات را به نفع ایران تغییر و ایران را به لحاظ نظامی و اقتدار و شجاعت در تصمیم‌گیری در جایگاه ممتازی قرار داد؛ ‌ای کاش همین شجاعت، صلابت و مردانگی را حکومت‌های صفویه، قاجار و پهلوی داشتند که اگر اینگونه بود بسیاری از قسمت‌های ایران را از دست نمی‌‎دادیم.

پیش از سخنان تولیت آستان قدس رضوی، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گزارشی در خصوص آخرین دستاورد‌های ارتش در منطقه شمال شرق و اقدامات و آمادگی نیروهای تحت امر خود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد
  • پیشرفت‌های علمی و اقتصادی جامعه در پرتو امنیت شکل می‌گیرد