Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت گفت:مدیریت کشت، بازاریابی و گشایش مرزهای صادراتی از جمله مواردی است که می‌تواند از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام "میثم تارم" امام جمعه جیرفت ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به ۱۶ آذر ماه روز دانشجو و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: دانشجویان انقلابی همواره مبارزه‌ سیتز و عدالت خواه بوده‌اند که در مسیر مبارزه با استکبار و آمریکای جنایتکار شهدای بسیاری تقدیم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری مبارزات  دانشجویی در قبل از انقلاب اظهار کرد: دانشجویان در تمام دوران انقلاب اسلامی هم در راهپیمایی ها و هم تبیین و رساندن پیام های امام خمینی(ره) به مردم پیشگام بوده اند.

تارم، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را یک اقدام ماندگار دانست و افزود: با تسخیر لانه جاسوسی، دانشجویان استکبار ستیزی خود را به رخ جهانیان کشیدند و این اقدام مهم در ذهن آمریکا و استکبار نمی گنجید که روزی دانشجویان بتوانند مرکز فرماندهی آنان را تسخیر در بیاورند و ابهت پوشالی آنها را در هم بشکند.

وی بر لزوم توجه به مولفه های مهم در تقویت اقتدار جمهوری اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی باید قوی باشد و این نیازمند علم پیشتاز و دانشجویان قوی است که با روحیه انقلابی و استکبار سیتزی خود در عرصه های انقلاب حضور یابند.

امام جمعه جیرفت به مذاکرات نیز اشاره کرد و گفت: مذاکره ای که مانع پیشرفت های علمی، تعطیل کردن بحث هسته‌ای که نیاز امروز و فردای کشور است باشد، قطعا مورد پذیرش نظام نخواهد بود. اسرائیل غاصب به دنبال جوسازی و مدیریت افکار عمومی است که آژانس انرژی اتمی دروغ آن‌ها را در خصوص غنی سازی ۹۰ درصدی برملا کرد.

تارم با گرامیداشت روز معلولان، افزود: آمار معلولان شهرستان جیرفت بسیار نگران کننده است که والدین و مسوولان باید با اقدامات پیشگیرانه نظیر آموزش های پیش و پس از ازدواج برنامه‌ریزی کنند و هم‌چنین جامعه باید حقوق معلولان را محترم بشمارد و ادارات قانون حمایت از معلولان را عملیاتی کنند و همه زمینه رشد و بروزرسانی استعدادهای معلولان را فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، خطیب جمعه جیرفت خطاب به مسوولان بخش کشاورزی گفت: مسوولان مربوطه باید تلاش کنند تا کشاورزان در سال جدید کشاورزی دچار ضررهای همیشگی و قابل مدیریت نشوند. مدیریت کشت، بازاریابی و گشایش مرزهای صادراتی از جمله مواردی است که می‌تواند از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه استانی اجتماعی جمعه جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت

کارشناس هواشناسی استان کرمان، گفت: مردهک شهرستان جیرفت با ۴۶ میلی‌متر بیشترین بارش را در سطح استان کرمان به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

مریم سلاجقه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان گزارش بارش باران را علاوه بر شهرستان‌های جنوبی از سایر نقاط استان نیز داشتیم، اظهار داشت: تا این لحظه مردهک شهرستان جیرفت با 46 میلی‌متر بیشترین بارش را در سطح استان کرمان به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه میزان بارش باران در منوجان به 22 میلی‌متر، اسلام‌آباد کهنوج 21 میلی‌متر و ساردوئیه 20 میلی‌متر رسیده است، گفت: در سایر شهرهای استان میزان بارش‌ها از این مقدار کمتر بوده است.

کارشناس مرکز هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه امروز بارش‌ها به صورت متناوب در شهرهای جنوبی و مرکزی استان ادامه خواهد داشت، افزود: از ساعاتی دیگر بارش در شهرهای شمالی استان هم آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها تا ظهر امروز پیش‌بینی شده است، بیان کرد: این سامانه تا ظهر پنجشنبه در سطح استان کرمان فعال خواهد بود و برای روز پنجشنبه بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود و در ارتفاعات جنوبی استان رخ خواهد داد.

تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه داردسیل باعث تخلیه 3 روستای جنوب استان کرمان شدبیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟

سلاجقه با بیان اینکه امشب احتمال رخداد بارش برف را در ارتفاعات مناطق سردسیر استان از جمله لاله‌زار خواهیم داشت، گفت: بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد نسبتاً شدید پدیده دیگری است که در این مدت در سطح استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پس از خروج این سامانه بارشی از استان برای روز پنجشنبه و جمعه کاهش دما را خواهیم داشت، افزود: احتمال خطر سرمازدگی برای برخی از محصولات باغی در شهرهای غربی و شمالی استان داریم و توصیه می‌شود کشاورزان از هم‌اکنون تمهیدات لازم را جهت کاهش خسارات احتمالی سرما داشته باشند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • جاده جیرفت - بلوک بازگشایی شد
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت