Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در سازمان لیگ شرکت نکرد.

خبرگزاری میزان - در حالی که قرار بود یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دربی در سازمان لیگ حضور پیدا کند، اما این اتفاق رخ نداد تا حمید مطهری پاسخگوی اهالی رسانه باشد، اما این اتفاق باعث دلخوری خبرنگاران شد تا اقدام به تحریم صحبت‌های مربی پرسپولیس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته افشین پیروانی، مدیر باشگاه پرسپولیس، دلیل غیبت گل محمدی در نشست خبری را بیماری و کسالت وی عنوان کرد.

از سوی دیگر باشگاه استقلال روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به‌عنوان میزبان دربی تهران در هفته هشتم لیگ بیست‌ویکم، نشست خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم را در هتل اسپیناس برگزار خواهد کرد که این تصمیم آبی‌پوشان با مخالفت شدید مسئولان سازمان لیگ مواجه شد.

با این وجود مخالفت و تهدید سازمان لیگ، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در محل سازمان لیگ شرکت نکرد و قرار است در نشستی جداگانه از ساعت ۱۳:۳۰ در هتل اسپیناس تهران پاسخگوی خبرنگاران باشد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: واکنش سهیل مهدی به نشست خبری مجیدی در هتل و مجری تبلیغات محیطی در دربی

انتهای پیام/

برچسب ها: یحیی گل محمدی پرسپولیس استقلال دربی فرهاد مجیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال یحیی گل محمدی پرسپولیس استقلال دربی فرهاد مجیدی نشست خبری پیش نشست خبری سازمان لیگ گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمود قامت معاون سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمانبندی پرداخت کنند.

وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهمتر از همه مدیریت بهره ور و تداوم اکار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره ور برسانند.

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)