Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@05:45:23 GMT

تکذیب احتمال خداحافظی رستم قاسمی از دولت

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۸۸۵۰

تکذیب احتمال خداحافظی رستم قاسمی از دولت

به گزارش مهر، به دنبال انتشار مطلبی با مضمون تغییر در کابینه رئیسی که به موضوع کنار رفتن رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی پرداخته است، روابط عمومی این وزارتخانه آن را کذب دانسته و اعلام کرده که انتشار این مطالب، انگیزه کارکنان و مدیران وزارتخانه برای تحقق ساخت چهار میلیون مسکن و دیگر اقدامات کلان در این حوزه را نمی‌کاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر با مدیریت مهندس رستم قاسمی با توان مضاعف برای ارائه خدمت به ملت شریف ایران درحوزه مسکن و حمل ونقل همچنان فعال است و انتشار این گونه اخبار کذب انگیزه کارکنان و مدیران این وزارتخانه را برای تحقق ساخت چهار میلیون و دیگر اقدامات کلان در این حوزه نمی کاهد.

به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی و مخاطبان گرامی می‌رساند عملکرد سه ماهه اخیر وزارت راه و شهرسازی در تمام زیر بخش‌ها به طور کامل در پایگاه خبری این وزارتخانه منتشر شده است که گویای آغاز فعالیت و شروع جهشی در ارائه خدمات این وزارتخانه خواهد بود.

استناد یک خبرگزاری رسمی به یک کانال تلگرامی برای انتشار خبر با تیتر نادرست «اولین تغییر در کابینه رئیسی» به دور از حرفه گرایی است و امید می‌رود به جای انتشار این گونه موارد موهوم به ترمیم سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته و کسب اعتماد عمومی همت گمارده شود.

به اطلاع مخاطبان و شهروندان گرامی می‌رساند پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی مرجع انتشار اخبار مستند و رسمی این وزارتخانه است و اطلاعات این وزارتخانه در مورد جزئیات اقدامات و فعالیت‌ها از طریق این پایگاه روزانه منتشر می‌شود.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی راه و شهرسازی دولت کنار رفتن آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف از عملکرد شرکت سرمایه گذاری تامین آتیه مسکن بانک مسکن

امتداد - مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن با حضور دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن و تاکید وی بر افزایش بازدهی عملکرد شرکت در جهت ارتقاء سطح رفاه و رضایتمندی همکاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در این نشست که با حضور برخی از اعضاء هیات مدیره و هیات عامل بانک برگزار گردید؛ تاکید کرد: با توجه به اینکه عواید حاصل از فعالیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن متعلق به همکاران بانک مسکن است؛ این شرکت باید با برنامه‌ریزی دقیق در جهت افزایش بازدهی عملکرد و در نتیجه ارتقاء سطح رفاه و رضایتمندی همکاران و پاسخگویی به نیازها و دغدغه‌های به حق آنها تلاش کند.

مدیرعامل بانک مسکن یادآور شد: همکاران ما حق دارند تا به طور مستمر از اقدامات و فعالیت های شرکت مطلع شوند. از اینرو باید تمهیدات لازم برای اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف از عملکرد شرکت به همکاران اتخاذ گردد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه توسط این شرکت به منظور تحقق اهداف مورد نظر، بر رعایت تمامی قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها در حوزه‌های مرتبط کاری تاکید کرد.

دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات بانک مسکن در راستای توسعه بخش مسکن و رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: بانک مسکن اقدامات بزرگی در این حوزه انجام داده است و در نظر دارد تا با ورود به شهرسازی که مقدمه ورود به تمدن‌سازی است؛ جایگاه خود را در جامعه بیش از گذشته ارتقا دهد.

در پایان این نشست، صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن تابعه بانک مسکن تصویب شد. شایان ذکر است که شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن به منظور ساماندهی تامین آتیه کارکنان و بازنشستگان بانک مسکن در مرداد ۱۳۸۹ تاسیس شد.

سرمایه‌گذاری منابع موسسه مدیریت همیاری آتیه امید که عبارت است از: صندوق‌های پس‌انداز رفاه، تامین آتیه، غرامت فوت و حادثه و تامین خسارت تسهیلات کارمندی، توسط این شرکت صورت می پذیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟
  • خرید پرسپولیس توسط بانک ملی تکذیب شد!
  • روند اقدامات فرهنگی ۵۰ سال گذشته باعث مشکلات امروز شده است
  • آخرین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد
  • اقدامات دستگاه‌های اجرایی به اطلاع مردم رسانده شود
  • وزارت ارتباطات میزبان آخرین جلسه شورای اطلاع رسانی دولت
  • مدیرکل پیشین درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: سند سلامت روان ۱۰ سال در بند وزارت بهداشت
  • اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف از عملکرد شرکت سرمایه گذاری تامین آتیه مسکن بانک مسکن
  • کالاهای اساسی در استان همدان تا ۶ ماه ذخیره شد