Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی احمد آقاپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچند تعداد بستری شدگان نسبت به اواخر اردیبهشت و اوایل مهر بسیار کمتر شده ولی همچنان این تعداد، بالای ۱۰۰ نفر بوده و به آمار اوایل تیر باز نگشته است.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶  نفر در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا و نزدیک به ۴۳ درصد این تعداد، در مراکز درمانی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۶۵۶ نفر رسید.

آقاپور گفت: همچنین در حال حاضر، ۱۴۴ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و ۲۸ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی از فوت ۹ نفر در آذربایجان غربی از جمله چهار تن در ارومیه و ۲ نفر در خوی بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: با اضافه شدن این تعداد، فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۱۴۵ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۲۰ هزار تن به این بیماری مبتلا شده اند که  ۵.۲ درصد کل مبتلایان کشور را شامل می شود.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی

دریافت 87 MB کد خبر 6063841

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان‌غربی دیدن کردند
  • سوال شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب + عکس
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب