Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس به دلیل سرماخوردگی در نشست خبری قبل از دربی شرکت نکرد

یحیی گل محمدی امروز در نشست خبری پیش از دربی شرکت نکرد.

به گزارش طرفداری، در حالی که امروز از ساعت 12:30 کنفرانس خبری پرسپولیس قبل از شروع دربی در محل سازمان لیگ برگزار شود، یحیی گل محمدی در این نشست شرکت نکرد که این موضوع باعث واکنش برخی خبرنگاران هم شد و آن ها محل کنفرانس خبری را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا باشگاه پرسپولیس برای اثبات این موضوع که یحیی گل محمدی به دلیل سرماخوردگی در نشست خبری شرکت نکرده، گواهی پزشکی رو کرده است.

قرار است دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 16:15 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

 

بیشتر بخوانید:

تحریم نشست خبری پرسپولیس پیش از دربی

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آجورلو: یک جماعت سیاسی از دولت قبل هستند که نمی گذارند استقلال قهرمان شود؛ پوست شان را می کنم حمایت خسرو حیدری از آجورلو؛ کامنت جالب سردار آزمون / عکس شوخی عجیب آرتورو ویدال با مسئول تابلوی تعویض در کنار زمین در جریان دیدار اینتر و اسپتزیا / فیلم پپ گواردیولا و 150 پیروزی در لیگ برتر انگلیس؛ رکورد سر الکس فرگوسن شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ های تبریز حاضر می شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می شود. پرسپولیسی ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید