Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرسان پردیس در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت رحلت آیت الله العظمی سید محمد رضا گلپایگانی،اظهار داشت: از نگاه دولت کنونی، مذاکرات هسته‌ای وقتی شکل می‌گیرد که تمام تحریم‌ها برداشته شود.

وی ادامه داد: درمذاکرات هسته‌ای، ایران تمام تعهدات خود را انجام داده و باید وعده های کشورهای غربی راستی آزمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به نتایج نظر سنجی ها در خصوص موضع مردم ایران نسبت به آمریکا، توضیح  داد: اکثریت مردم ایران به آمریکا و وعده های او هیچ اعتمادی ندارند و مردم ایران حامی تعامل عزتمندانه با غرب هستند که این نعمت بزرگی است و آمریکا هم این را می داند.

حسینی ادامه داد: درعرصه خارجی، ایران انقلابی مهمترین محور مقاومت است که پس از ۸سال آمریکا را در غرب آسیا زمین گیر کرده است و خواب‌های پریشان مثلث عبری-عربی-غربی را تبدیل به‌ کابوس کرده است.

وی افزود: دولت سیزدهم، برجام را اولویت اول نمی‌ داند، اولویت اول بر اقتصاد مقاومتی بانگاه درون‌زا و برون‌نگر است و نگرشش به‌ بیرون اول به ‌همسایگان و سپس به ‌شرق و همه کشورها است.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه عملیات فریب رسانه ‌ای برای تحریف مطالبات به ‌حق مردم با بصیرت وهوش رسانه و مسئول پاسخگو خنثی شد، توضیح داد: دشمن مطالبات به حق مردم را با عملیات فریب رسانه ای تحریف کرده وبا پخش حضور حداکثری مردم سعی می کنند تا مردم بیشتری را جهت اعتراض تحریک و جمع کند اما با هوشیاری مسئولان موفق نشدند کاری از پیش ببرند.

حسینی ادامه داد: دشمنان قصد داشتند، طرح آبان ۹۸ را با قوت بیشتری تکرار کنند اما طرح تکرار آبان ۹۸ که ماه‌ها توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه روی آن سرمایه‌گذاری شده بود، با مثلث؛  مردم بصیر،  رسانه باهوش و مسئول پاسخگو و حاضر در صحنه خنثی شد.

وی افزود: این الگوی مدیریت صحنه نشان داد که هر سه محور بایستی همدیگر را پوشش داده و فقدان یکی از اضلاع، باعث تولید بحران خواهد شد و همگامی اضلاع مثلث آزادی، و مطالبه توأم با انسجام و امنیت را به‌دنبال خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بنا بر نظر رهبر معظم؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول ۴دهه گذشته نهادی قانونی و فعال و اثرگذار با دو ویژگی "بصیرت‌افزایی" و "آرمان‌گرایی" بوده  و در ماموریت اصلی خود که "تعظیم شعائر انقلاب اسلامی" و تبیین و عمق بخشی به شعارها و ابلاغ صادقانه پیام های انقلاب اسلامی است، موفق عمل کرده است.

حسینی گفت: از حجت الاسلام موسی پور ریاست جدید اداره تبیلغات اسلامی  بنا بر منویات رهبری انتظار می رود که؛ مردمی‌سازی بزرگداشت‌ها ،فعال‌کردن مساجد و نهادها و تشکل‌های مردمی- به‌ کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی، طراوت ، تازگی بخشیدن به‌ مراسم دینی و انقلابی، سبک کردن تشکیلات را در دستور کار خود قراربدهد.

وی با اشاره به مشکل بی آبی، توضیح داد: آبخیزداری مهمترین راهکارهای عبور از بی ‌آبی در شرایط امروز است که به اندازه کافی مورد توجه قرارنگرفته و با مشکل تامین اعتبارات مواجه است وایجاد زمینه برای توسعه آبخیز داری  با حمایت دولت، راهکار مناسبی برای رفع بحران کم آبی است.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر ،اظهار داشت: تظاهرات، شعارها و خروج از کلاس‌ها، همه با نیت اعتراض به‌سیاست‌های آمریکا و متحدش در ایران بود و دانشجویانی که جنگ را اداره کردند مثل شهید همت‌ها و باکری‌ها، دانشجویان شهید دفاع مقدس، و در ادامه حماسه آنها دانشجویان شهید مدافع حرم، دانشجویان شهید عرصه امنیت، دانشجویان شهید عرصه سلامت، از ثمرات این شجره مبارک هستند.

حسینی با اشاره به عملکرد قرارگاه خدمت رسانی شهرستان و مطالبه گری و عدالت خواهی، توضیح داد: قرارگاه خدمت رسانی  ۴ میز خدمت در محلات مختلف شهرستان با حضور مسئولان به همراه  بازدید میدانی پیش از نشست مسئولان برگزار کرده و گفت و گوی مسئولان بدون واسطه در مساجد در دستور کار این قرار گاه قرار دارد.

وی گفت: ازهمه اهل رسانه و فضای مجازی و اهل قلم و اهل تبلیغ و مسئولین این است که این اقدام میدانی و جهادی را تبلیغ کنند و قول های داده شده در جلسات را پیگیری کنند تا وعده های مسئولان در میز خدمت محقق شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس برجام ستاد اقامه نماز کشور روز دانشجو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس برجام ستاد اقامه نماز کشور شهرستان پردیس برجام ستاد اقامه نماز کشور روز دانشجو امام جمعه شهرستان پردیس دانشجویان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد

علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در شرایطی که کشور ۸۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه، رشد نقدینگی ۴۰ درصدی و رشد اقتصادی در حد صفر داشت، مسوولیت را بر عهده گرفت و اکنون شاخص‌های اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف بهبود یافت.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش‌های دولت سیزدهم در بهبود شاخص‌های اقتصادی و ثبات در نرخ ارز مطلوب است، اما باید تلاش‌ها با شتاب بیشتر تداوم یابد تا اثرات آن در سفره‌های مردم مشهود شود.

وی اضافه کرد: رشد اقتصادی کشور از نزدیک به صفر به ۶ و ۲ دهم درصد در دولت سیزدهم افزایش یافت که از دیگر مصداق‌های بهبود شاخص اقتصادی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • افزایش تعاملات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • برخی اسم هر نوع مذاکره‌ای را دیپلماسی التماسی گذاشته‌اند
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • مقامات اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه ایران هستند