Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت از شناسایی ۳هزار و ۶۰۳ مورد مبتلای جدید به کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که در این مدت ۷۸ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:‌ از دیروز تا امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۶۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۱۹۹ نفر رسید.

همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که با این حساب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۶۶ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته، ۱۳ استان کشور مرگ و میر صفر و یک نفر داشته اند؛ استان‌های خراسان جنوبی، سمنان، خراسان شمالی، بوشهر، اردبیل، کردستان، گلستان و مازندران، هیچ موردی از مرگ و میر ثبت نکرده اند و در استان‌های سیستان و بلوچستان، زنجان، هرمزگان، قم و خوزستان، فقط یک بیمار کرونایی جان خود را از دست داده است.

از ابتدای همه گیری کرونا در کشور تا کنون  ۵ میلیون  و۹۰۸ هزار و ۹۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. در حال حاضر نیز سه هزار و ۲۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت تا کنون ۳۹ میلیون و ۹۳ هزار و ۳۵۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین در حال حاضر هیچ یک از شهرهای کشور در وضعیت قرمز نیست، اما ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کروناویروس وزارت بهداشت کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت/ سهم ۸۴ درصدی سواری‌ها از کل تولید

بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به عارضه‌ مزمن کاهش تولید خودرو طی چند سال اخیر، در سال جاری این معظل جبران و تولید انواع خودرو تا ۲۲ اسفند ماه از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه فراتر رفته است.

به گزارش ایسنا، طبق آمار ارائه شده از سوی دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای سال جاری تا پایان ۲۲ اسفند ماه امسال، حدود یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است.

از این تعداد خودروی تولید شده با سهم ۸۴ درصدی، قریب به یک میلیون و ۱۳۲ هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با یک میلیون و ۷۱ هزار دستگاه تولیدی در حدود مدت مشابه سال گذشته، شش درصد رشد یافته است.

در مذکور سال جاری ۱۶۶ هزار دستگاه خودروی وانت در کشور تولید شده که در مقایسه با سال گذشته، ۳۲ درصد بیشتر است.

همچنین بیش از ۴۰ هزار دستگاه انواع خودروی تجاری (ون، مینی‌بوس، اتوبوس، کامیونت، کامیون و کشنده) با رشد قریب به دو درصدی نسبت به آمار تولید مدت حدودی سال گذشته، در آمار انواع خودروی سال جاری آمده است.

طبق آمار از ابتدای سال تا ۲۲ اسفند ماه، ۳۰۷ هزار دستگاه خودرو با سهم ۲۳ درصدی از مجموع تولید، در بخش خصوصی تولید شد که در مقایسه با آمار تولید ۱۹۴ هزار دستگاهی آن‌ها در سال گذشته، افزایش تولید ۵۸ درصدی دیده می‌شود.

تولید ۶۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در کشور

در سال جاری حدود ۶۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در کشور تولید شده که نسبت به ۴۶۵ هزار دستگاه تولیدی در مدت مشابه سال گذشته، حدود ۲۸ درصد رشد تولید را نشان می‌دهد.

به دنبال آمار ارائه شده توسط وزارت صمت، مهرداد خسروی-مدیر دفتر صنایع خودرو وزارت صمت- در مصاحبه‌ای اظهار کرده است: با توجه به این آمار می‌توان مدعی بود که شاهد به ثمر نشستن برنامه‌های تحولی دولت سیزدهم در حوزه تولید و تنظیم بازار خودرو هستیم؛ به گونه‌ای که جریان تولید و عرضه‌ خودرو در وضعیت خوبی قرار داشته و با عملی شدن واردات خودرو، بازار به سمت رقابتی شدن نیز پیش رفته است؛ بنابراین دو عارضه مزمنی که در بازار خودروی کشور طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ شکل گرفته بود. در شرایطی که مجموع تولید خودروی کشور با آمار خودروهای ناقص به  یک میلیون دستگاه هم نمی‌رسید، وضعیت سال جاری نشان می‌دهد که با برنامه‌های اجرا شده و مدیریت صورت گرفته، سال ۱۴۰۲ نیز همچون سال گذشته، رشد تولید خودروی کامل را ثبت کرده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار جهانی کرونا؛ مجموع مبتلاها و فوتی‌ها در روز گذشته
  • شهادت ۹۳ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته/ افزایش آمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۸۱۹ نفر
  • شهادت ۹۳ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته/ آمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۸۱۹ نفر افزایش یافت
  • وضعیت جنگی در مرز بین پاکستان و افغانستان / پاکستان: مواضع تحریک طالبان را هدف قرار دادیم + فیلم
  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شهادت ۸۱ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار شهدای غزه به ۱۳ هزار و ۷۲۶ نفر رسید
  • تولید خودرو رشد کرد
  • تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت/ سهم ۸۴ درصدی سواری‌ها از کل تولید
  • تعداد شهدای غزه به ۳۱۶۴۵ تن رسید/ثبت ۹ کشتار گسترده طی ۲۴ ساعت