Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام این شهر ضمن بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه طی سال‌های اخیر باعث بروز مشکلات بسیاری برای عموم مردم شده است، ابراز داشت: قطعاً رفع تحریم‌ها شرط ایران در برجام است تا به واسطه آن بخش عمده‌ای از مشکلات معیشت مردم برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مردم از دولت سیزدهم انتظار نتیجه رضایت‌بخش در مذاکرات رادارند، افزود: با توجه به اینکه مذاکرات برجام در دولت سیزدهم قاطعانه است لذا همین مردم را امیدوار به حل مشکلات موجود در کشور است.

خطیب جمعه سمنان بابیان اینکه ۱۶ آذر یکی از روزهای مهم در تقویم جمهوری اسلامی تلقی می‌شود، ابراز داشت: همان طور که دانشجویان آن موقع برای استکبارستیزی به پا خواستند می‌بایست دانشجویان فعلی نیز همان رویه را ادامه داده و این شیوه را چراغ راه خود قرار دهند.

مطیعی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همه ساله در دیدار با جمعی از دانشجویان به این مهم یعنی خودسازی، جهاد و استکبارستیزی تاکید دارند، تصریح کرد: یکی از امیدهای امروز و فردای کشور همین دانشجویان جوان هستند که می‌بایست گوش‌به‌فرمان ولایت در راستای پیشرفت کور بکوشند.

وی با بیان اینکه علیرغم بهتر شدن وضعیت رنگ بندی کرونایی اما ای دستورالعمل‌های مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دقت اجرایی شود، افزود: خوشبختانه روند واکسیناسیون در استان سمنان مطلوب است اما مردم را به رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن و پرهیز از حضور در تجمع‌های محیط بدون تهویه خودداری کنند تا روند ابلا به کرونا کاهش و به صفر برسد.

کد خبر 5366563

منبع: مهر

کلیدواژه: مذاکرات وین مرتضی مطیعی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان زلزله عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا معلولان ایلام تبریز گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • رییس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل از اصفهان
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی