Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نیلوفر اختیاری معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ معلول در ۱۷ مراکز شبانه روزی نگهداری شده و این معلولین شامل بیماران روانی، معلولین ذهنی، سالمندان و معلولین جسمی و حرکتی هستند.

او افزود: دسته‌ای دیگر از معلولین از مراکز روزانه که به صورت مراکز آموزشی هستند مانند مادر و کودک ناشنوا، مراکز جسمی حرکتی و بیماران روان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه بیان داشت: معلولینی که در منزل نگهداری شده خدماتی از قبیل حق پرستاری، مراقبت در منزل، ویزیت در منزل، مستمری و معیشت و خدماتی که در مراکز شبانه روزی ارائه می‌شود را دریافت می‌کنند.

او گفت: ۴۵ هزار معلول در کرمانشاه زندگی می‌کنند و تمامی معلولین در مراکز شبانه روزی سالمندان، مراکز شبه خانواده و مراکز مربوط به معتادان ۲ نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی واکسن کرونا معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی

پرسپولیس در حالی موفق شد نفت آبادان را ۳-۰ شکست دهد که گل اول این بازی توسط دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر رسید.

اسماعیلی‌فر پس از گلزنی زودهنگام در دقیقه ۸، ابتدا به شادی در کنار هم‌تیمی‌هایش پرداخت، اما در ادامه مقابل دوربین رسانه‌ها قرار گرفت و حرکتی عجیب و منشوری انجام داد که توسط دوربین‌ها به ثبت رسید. دلیل این حرکت او هم فعلا مشخص نیست.

او ابتدا شست خود را به نشانه لایک بالا برد که یک شادی گل طبیعی محسوب می‌شد، اما در ادامه شکل دست خود را تغییر داد و با انگشت وسط دست چپش حرکتی کرد که به شدت جنجال‌آفرین شد تا احتمال برخورد کمیته انضباطی و اخلاق با او بالا برود.

پس از این اتفاق جنجالی، خبرگزاری فارس حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر را با تصویر سانسورشده بازتاب داد، اما، چون تصویر واضح نبود، باعث شد مخاطب اینگونه قلمداد کند که حرکت منشوری در کار نبوده و اشتباه رسانه‌ای رخ داده است.

در واقع ماجرا از این قرار است؛ از آنجایی که اکثر تصاویری که در رسانه‌ها و طبیعتا در رسانه رسمی خود باشگاه پرسپولیس منتشر شده، تنها تصویر همان "لایک" نشان دادن اسماعیلی‌فر منتشر شده، این شبهه برای مخاطبان پدید آمد که شاید برخی از سایت‌ها به اشتباه، نشان دادن انگشت شست را به جای مفهوم لایک، طور دیگری تعبیر کرده‌اند و منظورشان از "حرکت غیراخلاقی" همان لایک بوده است، اما تصاویری که در ادامه در برخی سایت‌ها و کانال‌های مختلف منتشر شد، ثابت کرد که ماجرا فقط یک "لایک" ساده نبوده و بازیکن پرسپولیس واقعا حرکتی با انگشت وسط دست چپش انجام داده که نباید مرتکب می‌شده است!

 

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • فیلم| آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟