Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:26:47 GMT

مسئله آب عادلانه و قانونی حل شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۹۶۳۱

مسئله آب عادلانه و قانونی حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به دلاوری‌های مردم چهارمحال و بختیاری در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: مردم استان نشان دادند که برای دفاع از منافع استانی و کلی همیشه استوار و با قدرت در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه مسئله آب باید با عدالت و قانونی حل شود، عنوان کرد: این مشکل باید هرچه سریع‌تر مرتفع و حل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه به مسئولان استانی و کشوری اعتماد داریم، ادامه داد: در حل این مشکل باید حقایق بیان شود و نباید ذره‌ای از حق مردم چهارمحال و بختیاری کوتاه آمد.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه در پیگیری مسائل آب باید عدالت با عمل همراه شود، افزود: آب جز منابع ملی است.

وی با اشاره به اینکه حال زمان امتحان دولت و ملت است، گفت: باید با افتخار و سربلندی از این امتحان بیرون بیایند.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: ۱۲ آذرماه روز رأی مردم جمهوری اسلامی ایران به قانون اساسی است که این رویداد مسئله‌ای مهم در انقلاب محسوب می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی عمل به قانون را ضروری دانست و اظهار کرد: اتحاد، فرهیختگی و فهمیدگی نشانه‌های عمل کردن به قانون است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای قانون مدار است، عنوان کرد: عمل به قانون موجب جلوگیری از بی نظمی، هرج و مرج و تعرض به حقوق دیگری می‌شود.

کد خبر 5366597

منبع: مهر

کلیدواژه: قانون اساسی خطبه های نماز جمعه بحران آب ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه زلزله گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه معلولان تبریز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • کشف حجاب وارداتی است!
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • با تعطیلی پنجشنبه دستمزد کارگران کم می‌شود؟