Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@22:03:02 GMT

مجیدی و گل‌محمدی در داربی‌ها چه کرده‌اند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۹۸۱۲

مجیدی و گل‌محمدی در داربی‌ها چه کرده‌اند؟

آفتاب‌‌نیوز :

داربی ۹۷ پایتخت و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. نکته قابل توجه این داربی حضور بازیکنان پیشین استقلال و پرسپولیس به عنوان سرمربی است. یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی در طول دوران بازیگری و در دوره حضور خود به عنوان سرمربی سرخابی‌ها، داربی‌های متفاوتی را پشت سر گذاشتند و هر کدام عملکرد منحصر به فردی از خود بر جای گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بازی یحیی گل‌محمدی در داربی‌های پایتخت به هشتم دی ماه ۱۳۷۴ برمی‌گردد که آن داربی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در مجموع سرمربی حال حاضر پرسپولیس در ۸ داربی به‌عنوان بازیکن حضور داشته است و ۳ پیروزی، ۴ تساوی و یک باخت در این رقابت‌ها تجربه کرده است.

همچنین یحیی گل محمدی در ۸ بار حضور خود در شهرآورد پایتخت، یک گل به ثمر رسانده است. در داربی پنجاه و چهارم و در حالی که مصاف استقلال و پرسپولیس با تساوی یک بر یک و گل‌های علیرضا اکبرپور و بهنام ابوالقاسم‌پور در جریان بود، یحیی گل‌محمدی، روی سانتر ابراهیم اسدی، در دقیقه ۷۰ موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را ثمر برساند تا پرسپولیس در آن بازی فاتح داربی ۵۴ شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین ۶ بار در جایگاه سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در داربی‌ها حضور داشته است که ۳ بازی آن با نتیجه مساوی به پایان رسیده است، یک بازی نیز با نتیجه پیروزی ختم شده و ۲ بازی با نتیجه شکست در ضربات پنالتی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی همراه بوده است.

فرهاد مجیدی، کاپیتان پیشین استقلالی‌ها و سرمربی فعلی آبی‌پوشان پایتخت شرایط متفاوتی نسبت به گل‌محمدی در داربی‌ها دارد. او اولین داربی خود را در ۲۰ تیر ۱۳۷۶ تجربه کرد که آن بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید. تجربه اول فرهاد مجیدی در داربی با سومین حضور یحیی گل‌محمدی در داربی‌ها مصادف بود و آن مصاف، تنها داربی‌ بود که فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی روبروی هم قرار گرفتند.

مجیدی در طول دوران بازیگری‌اش، ۱۵ داربی را تجربه کرده است که ۴ پیروزی، ۷ تساوی و ۴ باخت در مصاف با پرسپولیس به دست آورده است. مجیدی همچنین در طول این ۱۵ داربی، ۴ گل به ثمر رسانده است.

همچنین فرهاد مجیدی ۴ بار به عنوان سرمربی استقلال داربی پایتخت را تجربه کرده که اولین تجربه او در داربی ۹۲ بود که با نتیجه مساوی به پایان رسید و در داربی بعدی، استقلال و مجیدی در نیمه نهایی جام حذفی موفق شدند پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست دهند. داربی سوم مجیدی به عنوان مربی استقلال با شکست یک بر صفر همراه بود و داربی چهارم هم در نیمه‌نهایی جام حذفی فصل گذشته به پیروزی آبی‌پوشان پایتخت در ضربات پنالتی منجر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس داربی ۹۷ یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی گل محمدی در داربی ها یحیی گل محمدی پوشان پایتخت فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

کد خبر 846720 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!