Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:39:49 GMT

گل‌گهر در فکر صدرنشینی موقت پیش از دربی!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۹۸۳۱

گل‌گهر در فکر صدرنشینی موقت پیش از دربی!

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان این فرصت را دارد تا فردا با پیروزی در دیدار خانگی و سرنوشت‌ساز مقابل سپاهان موقتاً به صدر جدول صعود کند.

به گزارش "ورزش سه" در کنار برگزاری دربی 97 در هفته هشتم لیگ بیست و یکم، فردا پیش از آغاز دوئل سرخابی‌ها، یک مسابقه حساس دیگر نیز در سیرجان آغاز خواهد شد؛ از ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر، شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی صف‌آرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سپاهانی‌ها برای تداوم صدرنشینی‌شان نیاز به کسب پیروزی در مسابقه فردا دارند اما گل‌گهری‌ها هم در مسابقه خانگی فردا شانس رسیدن به صدر جدول را دارند؛ براساس قانون جدید برگزاری لیگ برتر، ملاک قرار گیری تیم‌ها در جدول نتیجه رودررو بوده و تفاضل گل ملاک جای‌گیری تیم‌ها نیست، لذا از این بابت گل‌گهر می‌تواند فردا با پیروزی مقابل سپاهان تا پیش از تعیین نتیجه دربی صدرنشین جدول شود.

 

در حال حاضر سپاهان با 16 امتیاز و تفاضل +9 صدرنشین است و گل‌گهر با 13 امتیاز و تفاضل +5 در جایگاه سوم جدول قرار دارد؛ در واقع فردا و در شرایطی که برای نخستین‌بار در لیگ بیست و یکم، قرار است امیر قلعه‌نویی در کنار زمین تیمش را هدایت کند، این فرصت برای گل‌گهری‌ها وجود دارد تا با پیروزی حداقلی در خانه جای سپاهان را در صدر جدول بگیرند.

 

البته که نتیجه شهرآورد می‌تواند روی تعیین صدرنشین جدول در پایان هفته هشتم سرنوشت‌ساز باشد، چرا که پرسپولیس 14 امتیازی در صورت پیروزی می‌تواند به صدر جدول برود و استقلال هم این شانس را دارد تا با پیروزی در دیدار فردا، خود را به صدر جدول برساند.

 

ضمن آن‌که گفتنی است 4 امتیاز گل‌گهر مقابل استقلال و پیکان به دست آمده که پرونده انضباطی در این زمینه به واسطه حضور بازیکن گابنی در زمین مسابقه شکل گرفته و مشخص نیست سرنوشت این پرونده جنجالی چه خواهد شد، اما اگر رأی این پرونده بر علیه سیرجانی‌ها باشد، احتمال سقوط آن‌ها تا نیمه‌های جدول رده‌بندی وجود دارد!

گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان صدر جدول گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شاگردان مورایس به پایان رسید.

شاگردان مورایس با این برد با 42 امتیاز دوباره به رده سوم جدول برگشتند و تراکتور را نیز به رده چهارم فرستادند. در جریان این بازی با وجود برتری سپاهان هواداران این تیم علیه مورایس شعار داده و حتی به این مربی فحاشی کردند.

داور: پیام حیدری

گل: شهریار مغانلو(69) پنالتی برای سپاهان

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان