Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه گفت: در خطبه ۱۵۷ نهج البلاغه نقل شده پاک زندگی کردن یک دژ مستحکمی در برابر حوادث است بنابراین سعی کنیم مواظب عمل، گفتار و کردارمان باشیم و اجازه ندهیم هر کلمه و حرفی از زبان ما جاری شود همواره رضایت خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام را سرلوحه زندگی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :۱۲ آذر روز معلولین را داریم براساس آیات و روایات کمک رسانی به همنوع و افراد ضعیف، فقیر و نیازمند مورد تاکید است، سرزمین ما یک سرزمین غنی است اگر مسؤلین ما عرضه، غیرت و مردانگی داشته باشند اجازه نخواهند داد مردم در منجلاب فقر و مشکلات گرفتار شوند.

برخی از مسئولین لیاقت خدمت در حکومت اسلامی را ندارند

امام جمعه ساوه تصریح کرد: مسئول پاکدست و پاکدامن در جامعه کم نداریم اما برخی از مسئولین لیاقت خدمت در حکومت اسلامی را ندارند، شایسته نیست مردم ما برای گذران زندگی متکی به صدقه باشند و جامعه را به سمتی پیش ببریم که مردم زیر چتر حمایتی نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی قرار گیرند.

حجت الاسلام رحیمی گفت: مردم ما کریم هستند چون خداوند در کتاب قرآن جایگاه انسان را با کرامت می‌داند و باید کریمانه زندگی کنند، مجلس و دولت با وجود مشکلات برای مردم کار کنند، امروز وقت آزمایش و خطا نیست. نظام اسلامی مسئولین جهادی می‌خواهد که شبانه روز عالمانه و کریمانه در فکرخدمت به مردم باشند.

وی افزود: حضرت علی (ع) به مالک اشتر فرمودند به فکر نیازمندان و در راه ماندگان باشید و از آه مظلوم بترسید مسئولین باید این جمله حضرت علی (ع) در خصوص رسیدگی به نیازمندان و مردم شریف ایران را مورد توجه قرار دهند، اتاقتان به روی مردم باز باشد گوش شنوایی برای دغدغه‌های آنان باشید و درست زندگی کردن و بصیرت را ّآنها بیاموزید.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: تقدیر می‌کنیم از بانیان صنعت که بخش اعظم مشکلات که مربوط به اشتغال است را تا حدودی مرتفع کردند، در ارتباط با معلولین نیز مردم و مسئولین باید نسبت به بیمه، رفاه مالی، اشتغال و مسکن این قشر احساس مسؤلیت کنند و معلولین عزیز دغدغه‌ای جز معلولیت نداشته باشند و نسبت به مسکن مددجویان، خمس و زکات نیز بی توجه نباشیم.

دانشجو نماد مقاومت و نماد شجاعت و زیر بار ذلت نرفتن است

حجت الاسلام رحیمی گفت: روز دانشجو نماد مقاومت و نماد شجاعت و زیر بار ذلت نرفتن است و حق طلبی و ظلم ستیزی دو شاخصه مهم و اصیل دانشجو در نظام اسلامی است.

وی افزود: انتظار ما از دانشجو حق طلبی، بصیرت، استکبارستیزی، فتنه گریزی و ولایت مداری است و هر حرکتی که خارج از این چهارچوب باشد خارج از جنبش دانشجویی بوده بلکه یک حرکت بدلی و انحرافی و آب ریختن به آسیاب دشمن است. دانشجویان ما باید نسبت به فتنه‌های دشمن هوشیار باشند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مورد دانشجویان بر روشن بینی، تبیین، اقتصاد مقاومتی، عدالت خواهی، نقد منصفانه، پژوهش و انقلاب گری تاکید دارند و در صورتی که دانشجویان ما به این توصیه‌ها توجه داشته باشند آسیبی از سوی دشمن متوجه کشور و دانشجوی ما نخواهد بود.

کد خبر 5366624

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی امام جمعه ساوه جعفر رحیمی مدیریت جهادی روز دانشجو ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان زلزله خطبه های نماز جمعه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا معلولان تبریز ایلام جمعه ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است