Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه دبیر و مدیران سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با سرپرست معاونت امور هنری برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه که با حضور محمد اله‌یاری فومنی، سرپرست دفتر موسیقی و رییس سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار شد، حسن ریاحی، دبیر، اردوان جعفریان، مدیر بخش بین الملل، امیرعباس ستایشگر، عضو هیات انتخاب و محسن رجب‌پور از اعضای شورای ارزیابی جشنواره سی و ششم گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات برای برگزاری این دوره جشنواره ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری نیز با تاکید بر اهمیت جشنواره‌های هنری فجر گفت: جنبه‌ها و مشخصه‌های هنری جشنواره موسیقی فجر و حضور گسترده و موثر هنرمندان و گروه‌های هنری در جشنواره موسیقی فجر مورد توجه است.

بخش رقابتی جشنواره نیز فرصتی است تا آثار و تولیدات موسیقی با نگاه کارشناسی و تخصصی ارزیابی شود. بخش بین المللی جشنواره موسیقی فجر نیز اهمیت قابل توجهی دارد و به ارتباط با گروه‌های هنری دیگر کشور‌ها کمک می‌کند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه سال جاری به دبیری دکتر حسن ریاحی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت امور هنری جشنواره بین المللی موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073731 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود