Web Analytics Made Easy - Statcounter



«علی باقری کنی» مذاکره‌کننده ارشد ایران در گفت‌و‌گوهای وین، ظهر امروز (جمعه)، در گفت‌و‌گو با شبکه قطری «الجزیره» توضیحاتی درباره دو پیش‌نویس طرف ایرانی ارائه کرد.

به گزارش انتخاب؛ بر اساس این گزارش، مذاکره‌کننده ارشد ایران اظهار داشت: «پیشنهادهای ایران به قدرت‌های جهانی را نمی‌توان رد کرد و این پیشنهادها بر اساس بندهای توافق سال ۲۰۱۵ هستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی باقری ادامه داد: «ما پیشنهاد سومی نیز داریم که پس موافقت قدرت‌های جهانی با دو پیشنهاد اولیه بلافاصله آن‌ها را ارائه خواهیم کرد.برخی از بازیگران خارجی تلاش می‌کنند گفت‌و‌گوها را متوقف کنند».

باقری تأکید کرد: «اسرائیل خواب حمله به ایران را نیز نخواهد دید چراکه این به معنای پایان [این رژیم] خواهد بود».

مذاکره‌کننده ارشد ایران همچنین با خبرنگار شبکه المیادین مصاحبه کرد و اظهار داشت: «از زمانی که دو پیش‌نویس را ارائه کرده‌ایم، با دیگر طرف‌ها در اروپا چند نشست برگزار کردیم. ما انتظار داریم که دیگر طرف‌ها پاسخ حقوقی و ادله منطقی خود را به پیشنهادهای ما ارائه کنند».

علی باقری اضافه کرد: «ما در حال مذاکره برای دست‌یابی به یک توافق کلی هستیم تا شرایط برای بازگشت عضو خارج شده از توافق فراهم شود. سعی ما بر آن است که تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا را رفع کنیم».

باقری همچنین گفت: «اگر طرف مقابل اقدامات ناقض توافق را لغو کند، ما برای تعلیق اقدامات جبرانی خود آماده هستیم».

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که خبرگزاری «رویترز» به نقل از یک دیپلمات اروپایی حاضر در وین، روز گذشته، خبر داد که طرف ایرانی در مذاکرات لغو تحریم‌ها، دو پیش نویس درباره تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای به طرف اروپایی ارائه کرده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان، گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکر مربی جدید این تیم، آن ها تغییرات اساسی کرده اند و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل این تیم خواهیم داشت.   وی افزود: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.    سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره سایر تیم‌های مسابقات، گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.   شمسایی افزود: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.    او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوانتر‌ها کنار آن ها می‌آموزند.   گفتنی است؛ ایران چهارشنبه (۵ اردیبهشت) ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه بانکوک آره نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی