Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه‌نیوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، با صدور پیامی مشترک درگذشت حجت الاسلام نورالدین حیدری نماینده امام خمینی (ره) در سپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

عروج مجاهد نستوه، عالم وارسته ابوالشهید حجت الاسلام نورالدین حیدری نماینده حضرت امام خمینی (ره) در سپاه کردستان طی دوران دفاع مقدس را به خاندان مکرم و آحاد مصیبت‌دیدگان و همرزمان وی در سنگرهای دفاع از استقلال، امنیت، عزت، شرافت و فضیلت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهره خدوم و انقلابی، تلاش‌های مجاهدانه و صادقانه خود در خدمت به فرهنگ و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و پیشبرد آرمان‌های بلند انقلاب و تعمیق وحدت و اخوت مردم غیور و شریف غرب کشور طی بیش از چهاردهه اخیر را به مثابه میراثی بزرگ و سرمایه‌ای ارزشمند نزد جوان امروز و فردای جامعه اسلامی به ودیعت نهاد تا راه‌گشای آنان در عرصه‌های دفاع از مکتب اسلام و پاسداری از دستاوردهای افتخارآمیز و تمدن‌ساز انقلاب اسلامی قرار گیرد.

از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن فقید سعید طلب علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نموده و برای بیت معظم و یادگاران و بازماندگان ارجمند آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل توأم با ثبات قدم مسئلت می جوییم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

کد خبر 5366641

منبع: مهر

کلیدواژه: پیام تسلیت فرمانده کل سپاه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین سلامی عبدالله حاجی صادقی مجلس شورای اسلامی مذاکرات وین علی باقری دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف صحن مجلس برجام حسین امیرعبداللهیان جمهوری اسلامی ایران ایران مذاکرات هسته ای وزارت امور خارجه هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف در کشور نقش‌آفرینی کرده است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تأثیرگذاری بسیار زیاد آن در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی نقش سپاه در عرصه‌های دفاعی و نظامی در صیانت از انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستاده است.

استاندار بوشهر نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را مورد ستایش قرار داد و اظهار کرد: هر زمان خطری کشور عزیزمان ایران اسلامی را مورد تهدید قرار داده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه‌های دفاعی و نظامی، در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش‌آفرین بوده است.

وی به نقش سپاه در طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی اشاره و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی به‌ویژه در مناطق محروم افتخارات بی‌نظیری داشته به‌گونه‌ای که در این حوزه‌ها طرح‌های بزرگی اجرا کرده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تبیین دستاورد‌های این نهاد انقلابی به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها پرداخت و تصریح کرد: این عملیات هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • برگزاری جشن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تکاب
  • سپاه پای حرف خود ایستاده و وعده صادق همین را اثبات کرد
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی 
  • سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف در کشور نقش‌آفرینی کرده است