Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:28:16 GMT

بیمارستان دولتی فردیس هر چه سریع تر تکمیل شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۱۸۶

بیمارستان دولتی فردیس هر چه سریع تر تکمیل شود

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس ضمن خیر مقدم به استاندارالبرز دکتر مجتبی عبدالهی و تشکر از مسوولان ادارات برای برگزاری میز خدمت افزود:  تسریع در اتمام و تکمیل زیرساخت های اداری و امکانات رفاهی شهرستان فردیس  از جمله استقلال اداره آموزش و پرورش این شهرستان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر  پاسخگویی  متواضعانه مسوولان به  مردم تاکید کرد و اظهار د اشت:  مهم ترین نماد حقوق بشر، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع است و اسلام توجه ویژه ای به حقوق انسان ها در جامعه دارد.

حسینی با بیان اینکه ه شایعه پراکنی بی تقوایی سیاسی و اجتماعی است،  گفت: برخی با انتشار اخبار ساختگی و بی اساس و تایید نشده، سبب اضطراب اجتماعی، هرج و مرج ، اختلال مدیریتی و اقتصادی و ناامن شدن و ایجاد بحران سیاسی، نظامی ، اقتصادی و اجتماعی می شوند.

امام جمعه فردیس گفت: شایعه پراکنی سلاح دشمنان برای ایجاد آشفتگی و ایجاد ناامنی و اغتشاش در داخل کشور است.

حسینی افزود: شایعه جنگ ایران و افغانستان، آمار بالای کشته سازی اغتشاشات خیانت به کشور و مزدوری برای بیگانگان است.
 
وی در بخش دیگر از سخنان خود به جنگ رسانه ای دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ما با وارونه نمایی و تحریف حقایق اشاره کرد و بیان داشت: هدف دشمن فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از داخل است .

امام جمعه فردیس گفت: برجسته کردن مصائب و مشکلات کشور و نادیده گرفتن پیشرفت ها و القای سیاه نمایی و حس خود تحقیری، برجسته سازی  پیشرفت  کشورهای سکولار و دشمنان ما و نادیده گرفتن مشکلات آنها و بهشت جلوه دادن آن سوی مرز، موج سواری در حوادث ناگوار و اغتشاشات با ارسال عکس و کلیپ های ساختگی برای دشمنان در فضای مجازی، فاسد خواندن تمام مسوولان ، ناامید کردن مردم از اصلاح امور و آینده نظام جمهوری اسلامی و القای به بن بست رسیدن نظام ، تحریف حقاق و وارونه نمایی  از ترفندهای تبلیغی دشمنان است.

حسینی به نقش دشمنان در غائله سازی و اغتشاش و آشوب افکنی اشاره کرد و افزود: مطالبات مدنی و تجمعات صنفی از حقوق شهروندی است که مشروع است و مطابق با قانون اساسی ما .
اما این حجم وسیع از تجمعات و مطالبات و فراخوان دادن برای به خیابان کشیدن اقشار مردم در شروع کار دولت انقلابی و خدمتگزار جای تامل جدی دارد.

وی بهترین راه مقابله با دشمنان را کارآمدسازی دولت و ایجاد رضایتمندی دانست و گفت: هر کاری که باعث نارضایتی مردم شود خیانت به کشور و یک کار ضد انقلابی است.

 امام جمعه فردیس با اشاره به  ۱۲ آذر سالگرد تصویب نهایی قانون اساسی جمهوری اسلامی است، گفت: قانون اساسی ما مترقی ترین قانون اساسی دنیاست که یک نظام اسلامی مردمی و مردم سالاری دینی را طراحی کرده است.

نماز جمعه این هفته فردیس با حضور  مجتبی عبداللهی  استاندار البرز و برگزاری میز خدمت و دیدار  چهره به چهره  با نمازگزاران فردیس همراه شد.

کانکس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس برای تزریق  واکسن کرونا و انجام تست کرونا برای نمازگزاران مستقرشد.

برچسب‌ها البرز فردیس ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس ستاد اقامه نماز کشور البرز فردیس ستاد اقامه نماز کشور قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، «آیت‌الله محسن قمی»، منتخب مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با ایلنا، درباره مهمترین وظایف پیش روی نمایندگان دوره آتی مجلس خبرگان رهبری توضیح داد: مجلس خبرگان در مسائل جاری کشور نقش برجسته‌ای ندارد و نقش آن مربوط به مسائل کلان و حیاتی کشور است.

وی با بیان این که وظایف اصلی مجلس خبرگان، شناسایی رهبری، انتخاب رهبری و مراقبت نسبت به صفات رهبری است، گفت: نقش مجلس خبرگان در کشور بسیار عمیق و ماندگار است، به نحوی که تصمیمات این مجلس می‌تواند برای نسل‌های آینده نیز تاثیرگذار باشد.

منتخب مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: از خبرگانی که در مجلس آینده حضور پیدا کردند باید انتظار داشت که توانایی انجام سه وظیفه ذکر شده را داشته باشند، به نحوی که هم از نظر فقاهت در شانی باشند که بتوانند تشخیص دهند و هم از منظر درک اجتماعی در سطحی باشند که بتوانند شرایط ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را به‌خوبی درک و تحلیل کنند.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باید از نظر عدالت، اجتهاد و تقوا در سطحی باشند که استقلال رای داشته باشند و رای آن‌ها نباید قابل تهدید یا تطمیع باشد. آن‌ها همچنین باید شجاعت در عمل و شجاعت در فهم داشته باشند.

آیت‌الله قمی همچنین در واکنش به صحبت‌های دشمنان ایران که می‌گفتند رای مردم تاثیری در سرنوشت کشور ندارد، تاکید کرد: اگر این صحبت درست بود، پس چرا چند ماه قبل از انتخابات دشمنان ملت ما در حال تبلیغ برای عدم مشارکت در انتخابات بودند؟ هزینه‌ای که دشمنان علیه رای دادن مردم انجام دادند، نشان داد که رای مردم حتما در سرنوشت کشور موثر است.

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|حسین سرآبادانی
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد