Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر، اظهار داشت: مسئولان بر اساس داشته‌ها وعده دهند و توقع ایجاد نکنند، مردم به اندازه کافی توقع دارند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه مشکل فرسودگی شبکه آبرسانی و کیفیت آب دیر یکباره به وجود نیامده است، افزود: ضمن پیگیری مصرانه مشکلات مردم، باید روشنگری و تبیین کنیم که مردم بدانند مسئله آب دیر به تازگی این گونه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آب شرب دیر به گونه‌ای است که گاهی اوقات نمی‌توان به صورت زد؛ بعضی‌ها زورشان نمی‌رسد که آب شیرین کن یا آب شیرین بخرند.

حسینی با اشاره به اینکه بخشی از مسئله را می‌شود حل کرد، یادآور شد: سهمیه آب شهرستان را گاهی اوقات کم می‌کنند؛ بعضی چیزها پول نمی‌خواهد با یک تشر و پیگیری نماینده مجلس حل می‌شود که سهمیه آب شهرستان را کم نکنند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی نماینده مجلس در خصوص مسئله آب دیر، گفت: برای اصلاح شبکه آبرسانی میلیاردها تومان پول نیاز است که نماینده مجلس باید پیگیری کند اما با این حال مردم واقعیات را بدانند و توقع نداشته باشند یک روزه شبکه آبرسانی اصلاح شود.

خطیب جمعه دیر خواستار افزایش سهمیه شیرین سازی آب در پروژه آب شیرین کن دیر شد و تاکید کرد: موانع سر راه این پروژه و بحث محیط زیست و مسائل دیگر باید حل شود؛ یکی دو هفته مهلت می‌دهم اگر حل نشد حرف‌هایی دارم که هفته‌های آینده خواهم گفت که محیط زیست چرا جاهای دیگر گیر نمی‌دهد اینجا که نوبت آب مردم شد جلوگیری می‌کند.

وی گفت: بخشنامه وزیر کشور دست فرمانداران جدید در انتخاب همکارانشان بسته است؛ بنده بارها گفته‌ام که در عزل و نصب‌ها دخالتی ندارم اما اینکه فرمانداری نتواند معاونش را عوض کند وقتی از ناحیه خود وزارت کشور هم باشد واویلا است.

حسینی عنوان کرد: جوانان و گروه‌های فرهنگی ما و معاونت پرورشی آموزش و پرورش برای فعالیت‌هایشان نیاز به مساعدت دارند.

وی خواستار تعیین تکلیف زمین‌های محله خور خندل شهر دیر شد و ادامه داد: اگر مسئله ته لنجی ساماندهی شود، مشکلات مردم حل می‌شود اما تا زمانی که این مشکل حل نشود و گمرک برگ سبز و پته ای به مردم ندهد، این کالاها از نظر نیروی انتظامی قاچاق محسوب می‌شود.

امام جمعه دیر بیان کرد: ته لنجی به نام ملوان و به کام دیگران نشود بلکه این جنس باید وارد بازار شود و از آن طرف اجناس ارزان‌تر شود اما اگر بنا بر این باشد که این کالاها به صورت عمده از شهرستان خارج شود من طرفداری نمی‌کنم بنابراین دفاع ما از ساماندهی ته لنجی در این چهارچوب است.

وی با اشاره به روز قانون اساسی، خاطرنشان کرد: قانون اساسی میثاق ملی ما است و همه باید به آن پایبند باشند.

حسینی درباره روز جهانی معلولین، تاکید کرد: خانواده‌ها با عواملی که باعث معلولیت می‌شوند آشنا شده و پیشگیری کنند.

وی با اشاره به حماسه ۱۳ آذر سال ۵۷ و گرامیداشت یاد شهیدان احمد حیدری و سمنبر عالی پور، گفت: سال‌های قبل این روز به نام شهرستان دیر نامگذاری شد ولی متأسفانه در این زمینه کار خوبی انجام نشد در حالی که باید ستاد و کمیته‌ای تشکیل و ظرفیت‌های شهرستان معرفی شود.

حسینی با تبریک روز دانشجو، بیان کرد: دانشجویان ما به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل جنگ نرم دشمن بایستند و آرمان خواهی و استقلال طلبی داشته باشند و نهضت علمی را به پیش برده و آرمان شهدای ۱۶ آذر را فراموش نکنند.

وی درباره مذاکرات وین، عنوان کرد: هیأت ایرانی با رعایت سه اصل حکمت، عزت و مصلحت اولویت اول را به لغو تحریم‌ها دادند.

حسینی ابراز کرد: به یاد قیامت بودن، زندگی انسان را هدف دار می‌کند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه قیامت روز حسرت است، افزود: باید بیدار و هوشیار و معتقد به قیامت و هم به یاد آن باشیم.

کد خبر 5366662

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دیر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زلزله گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا معلولان تبریز گناوه آب شیرین جمعه دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور‌های خوزستان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سعید رحیمی با اشاره به وضعیت تردد در محور‌های خوزستان گفت: در حال حاضر تردد در محور‌های استان افزایش یافته است و انتظار می‌رود میزان رفت و آمد در محور‌ها تا ۴۸ ساعت آینده بیشتر شود.
بیشترین تردد‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و سپس از ساعت ۲۱ تا ۲۴ است.
به گفته رئیس پلیس راه خوزستان؛ پیش‌بینی می‌شود امسال در ۲۸ و ۲۹ اسفندماه بیشترین تردد در سطح محور‌های خوزستان را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر شاهد ورودی به استان هستیم، ادامه داد: بیشترین ورودی و خروجی از سمت استان لرستان از ورودی اندیمشک و ورودی ایذه است.

دیگر خبرها

  • عمده نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان برطرف و ایمن‌سازی شد
  • ایمن سازی ۲۲ نقطه حادثه خیز در خوزستان
  • تاریخ‌سازی تکواندوکار فلسطینی با کسب سهمیه المپیک پاریس
  • تردد در محور‌های خوزستان افزایش می‌یابد
  • هزینه تعمیر خودرو در ایام نوروز افزایش نمی‌یابد
  • تاریخ‌سازی یک فلسطینی با کسب سهمیه المپیک پاریس
  • هزینه تعمیرخودرو در ایام نوروز افزایش نمی یابد
  • احداث تقاطع شهید کجباف اهواز در ایستگاه آخر
  • حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد
  • وزیر نفت: تولید نفت ایران ۴۰۰ هزار بشکه در روز افزایش می یابد