Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس ورزقان، جهانگیر رضوی در خصوص تجمع کارگران شرکت های پیمانکاری مبین و آهن آجین اظهار داشت: معمولاً تجمعات کارگری اقدامی صنفی برای بهبود شرایط کار و معیشت است و انتظار هم همین است که البته باید مراقبت شود هیچ عاملی موجب انحراف چنین تجمعاتی که دارای خواسته‌های صنفی است، نشود.

وی با بیان اینکه از روز اول تجمع در مجتمع حضور داشته گفت: بنده سال‌ها خاک این معدن را خورده‌ام و از جمع همین کارگران زحمتکش می‌باشم و درد و رنج قشر کارگری را لمس کرده‌ام و در مرتفع شدن مطالبات قانونی آنها تلاش خواهیم کرد اما مهم این است که تجمع کنندگان صنفی کارگران شرکتی باید به این موضوع توجه کنند که کسی از معترضین و یا افرادی خارج از این جمع اقدامی نکنند که باعث شود موضوع منحرف شده و دچار حواشی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: در حاشیه چنین تجمعاتی متاسفانه برخی گروه ها و جریان ها و یا افراد خاص سعی می کنند از چنین تجمعاتی برای خود فضای چانه زنی ایجاد کرده و برای خود امتیازگیری نمایند که این امر قطعا به نفع معیشت کارگر نیست.

رضوی با بیان اینکه همه مسئولان منطقه‌ای و استانی هم نظر در حل مشکلات معیشتی قانونی کارگران هستند، تاکید کرد: حقیقت این است که مطالبات کارگری همیشه یکی از مهم ترین مطالبات در کشور ما بوده است و کارگران معمولاً قشر قانع و متواضعی هستند که بیش ترین نقش را در عرصه تولید کشور دارند و رسیدگی به مطالبات این قشر باید از اصلی ترین برنامه های هر مدیر صنعتی باشد و ما خود را ملزم به چنین اصولی می دانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران آهن مس افراد خاص مدیر مجتمع مس سونگون جهانگیر رضوی فارس تبریز معدن مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها